Skip to main content

Op zoek naar contacten omgeving Twente

• 18 februari 2023
  • 3 reacties
  • 111 × bekeken

Hallo,

Ook op zoek naar een sportmaatje of iemand die de natuur in wil gaan? Ik ben zelf sportief en een natuurliefhebber, 21 jaar oud en studeer biologie op hbo niveau.

3 reacties

XxLiesjuh
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 21 reacties
  • 18 februari 2023

Hoii,

Welke omgeving van Twente woon je?

Ik hou van wandelen met mijn hondje en wil binnenkort een camera kopen om ook fotos te maken tijdens de wandelingen.

Ik woon zelf in Nijverdal maar heb geen auto ter beschikking helaas

Ik ben 24 trouwens

Groetjes Lisa

• Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2023

Hoi,

ik woon in Lochem, dit valt net in de Achterhoek/ Gelderland, maar Twente is redelijk dichtbij. Heb af en toe een auto tot beschikking en verder ov

Rinske
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025
Fritz123 schreef:

Hallo,

Ook op zoek naar een sportmaatje of iemand die de natuur in wil gaan? Ik ben zelf sportief en een natuurliefhebber, 21 jaar oud en studeer biologie op hbo niveau.

Hoi,

Ik ben Rinske een jonge vrouw van 19 jaar oud. Ik ben ook een natuurliefhebber. Zelf woon ik in de buurt van Vorden namelijk ergens in de Achterhoek. Ik houd ook veel van creatieve activiteiten doen zoals verhalen schrijven.

Misschien kunnen we een keer elkaar ontmoeten en in de natuur ergens wandelen of iets anders (creatiefs) doen als je dat interresant vind. Laat maar een keertj le weten als je dat wilt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen