Skip to main content

Voorstellen: Yuri, 18 jaar

• 29 maart 2024
  • 5 reacties
  • 128 × bekeken

Hi ik ben Yuri,

Ik ben 18 jaar oud en mijn grootste hobby is muziek maken ik speel elektrisch, arkoestise gitaar en dwarsfluit een hele waslijst al. Naast deze leuke hobby doe ik ook fotografie en tekenen. Ik doe het meest manga en fantasie tekenen. Vroeger was altijd supper makkelijk met vrienden maken maar de laatste tijd ben ik heel onzeker geworden, vrienden heb ik niet echt en ik zou het fantastisch vinden om met mensen te appen zonder beschadigt te worden.

ik ben heel onzeker over mezelf en ik eigenlijk stiekem dat het niet zo over ga komen😬         Als je me beter leert kennen word ik vanzelf ook opener en ben ik een super enthousiast persoon.

groetjes

Yuri.s

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi Yuri

Leuk dat je jezelf hier voorstelt, wat voor muziek speel je het liefst op gitaar?

Groetjes,

Joshua

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 29 maart 2024

Hey Yuri,

Van harte welkom! Wat leuk dat je muziek maakt! Ik doe dat namelijk ook, en weet hoe leuk dat is. Ik doe zelf aan zingen, drummen, piano.
Fotografie en tekenen is ook erg leuk. 
Je bent vrij om me een pm te sturen.

Met vriendelijke groet, 

Shni

• 0 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi Yuri,

Leuk dat je jezelf hier voorstelt, wat voor muziek speel je het liefst op gitaar?

Groetjes,

Joshua

hi Josua 

het is heel erg verschillend vaak maar het meeste op me arkoestise Ed Sheeran en schrijf ook me eigen liedjes ermee. Op me elektrische heel veel punk-rock zoals polyphia (mijn favo band) en ac/dc en black sabbath

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi @Yuri, welkom op de community! Wat een leuke hobbies. Ik heb ook een gitaar. Waar kom je ongeveer vandaan? Welke provincie zeg maar? 🤗

P.s ik heb je titel aangepast. Zo ben je beter vindbaar

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 30 maart 2024

Hey,

Ik snap het. Ik vind het dapper dat je zo open bent in je voorstelling. Zelf vind ik dat nogal spannend.
Zelf speel ik ook gitaar, ben begonnen met flamenco muziek te spelen. Ik vind het moeilijk, maar zal vast snel leren :) Hoelang speel je al gitaar?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen