Skip to main content

Leuke dingen doen Nijmegen

• 14 februari 2024
  • 5 reacties
  • 211 × bekeken

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben Jacob, 22 jaar oud ;)
Ik kom uit Gendt en mijn hobby's zijn krachttraining en hardlopen.
Ik heb veel vrije tijd, maar weinig sociale contacten, écht iemand waar ik samen over veel dingen kan praten en leuke dingen doen is wat ik nog mis.
Het lijkt mij leuk om naar Nijmegen of Arnhem te gaan en bijvoorbeeld te wandelen langs de Waal/Rijn of een stadswandeling te maken of een escape room te doen of een museum te bezoeken etc.
Lijkt het jou wat zet dan een reactie onder mijn post of je kan mij ook en privé bericht sturen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 14 februari 2024

Hoi @Jacob.vA, wat een leuk idee. Ik heb je topic even in een andere categorie gezet zodat je beter vindbaar bent! <3

Jordivdp
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 17 februari 2024

Hey Jacob dat lijkt mij dus ook erg leuk!

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 59 reacties
  • 17 februari 2024

Gendt is ook een mooie omgeving 😊 heb daar vroeger op de zorgboerderij gezeten 😅 en ben in Nijmegen geboren maar ken het niet goed 😅 keertje naar de Veluwe of zo is ook wel leuk als het lekker weer is 😎

• 19 reacties
  • 17 februari 2024

Klinkt goed! Doe gerust een bericht.

Joliene
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 11 april 2024

Heey Jacob, 

Het klink heel gezellig en leuk 

Ik zelf ook Gendt gewoond dus ik ken nog heel goed 

En klink heel gezellig 

Woon zelf nu in dichtbij tiel val mee hoe ver het is 

Hopelijk hoor nog iets van je 

Groetjes 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen