Skip to main content

Even voorstellen

• February 10, 2022
  • 10 reacties
  • 174 × bekeken

Kebs
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik ben nieuw hier dus ik stel mijzelf even voor :). Ik ben Tom, 23 jaar en woon in Noord-Brabant. Helaas is de afgelopen jaren mijn vriendengroep nogal gekrompen en lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen. In mijn vrije tijd game ik graag, kijk ik veel sport, series en films en luister ik graag muziek. Daarnaast vind ik het leuk om te wandelen, dagjes uit te gaan en nieuwe plekken te ontdekken. Ook wil ik al langere tijd beginnen met lezen en anime kijken (tips voor beiden zijn dus zeker welkom!).
Ik sta altijd open voor een leuk gesprek, dus je mag me altijd een berichtje sturen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+12
  • Genius
  • February 10, 2022

Hey Tom welkom :) 

welke games speel je allemaal? 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • February 10, 2022

Hi Tom,

Wat ontzettend leuk! Wat is je favoriete dagje weg? :)

liefs,

Melissa 

Kebs
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 10, 2022

Hey Nick, thanks! 
Ik speel op dit moment vooral call of duty en league of legends. Verder speel ik eigenlijk van alles, van assassin’s creed tot aan Mario dus redelijk divers haha :)

Kebs
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 10, 2022

Hi Tom,

Wat ontzettend leuk! Wat is je favoriete dagje weg? :)

liefs,

Melissa 

Hey Melissa!
Oeh lastige vraag haha. Ik ben graag in de natuur maar vind het ook heel leuk om een nieuwe stad te ontdekken. Verder vind ik naar een pretpark of dierentuin gaan ook altijd leuk. Wat is jou favoriete dagje weg?

Rochella
  • February 10, 2022

Hey Tom!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Er zijn hier genoeg gamers haha, waar speel je op? Er is een topic waarin je kunt zien wie/wat/waarop speelt deze vind je hier .

En welke series/films vind je leuk om te kijken?

We hebben een leesgroep op de community (staat nog in de starters) misschien is dat wat voor jou: Leesclub

Qua Anime kan ik je Fullmetal Alchemist aanbevelen, die is leuk! Daarnaast is het maar net waar je van houdt; 7 deadly sins is ook een leuke, One Punch Man is heel droog (maar dat is wel humor)… qua films zijn de studio Ghibli films altijd wel heel goed!

Veel plezier hier op de community! ​​​​​​

Kebs
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • February 10, 2022

Hey Tom!

Er zijn hier genoeg gamers haha, waar speel je op? Er is een topic waarin je kunt zien wie/wat/waarop speelt deze vind je hier .

We hebben een leesgroep op de community (staat nog in de starters) misschien is dat wat voor jou: Leesclub

Qua Anime kan ik je Fullmetal Alchemist aanbevelen, die is leuk! Daarnaast is het maar net waar je van houdt; 7 deadly sins is ook een leuke, One Punch Man is heel droog (maar dat is wel humor)… qua films zijn de studio Ghibli films altijd wel heel goed!

Hey Rochella!
Thanks voor de tips van de groepen, ik zal eens een kijkje nemen!

Ik heb een playstation, switch en pc, dus ben van alle markten thuis :yum:. Qua series en films heb ik best wel een brede smaak. Ik houd van historische settings maar ook wel bijvoorbeeld van fantasy of mysterieuze films en series. Eigenlijk kan ik van elke goede film of serie wel genieten ongeacht het genre.

Bedankt voor de anime tips, een paar namen komen mij wel bekend voor. Ik ga het eens checken!

• March 6, 2022

Hi Tom!

Naar welke muziek luister je het liefst? En waar ga je het liefst naartoe als je een dagje vrij hebt en het mooi weer is?

Groetjes,

Elena

Kebs
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • March 6, 2022

Hi Tom!

Naar welke muziek luister je het liefst? En waar ga je het liefst naartoe als je een dagje vrij hebt en het mooi weer is?

Groetjes,

Elena

Hey Elena!

Ik luister eigenlijk echt naar alle soorten muziek, maar 60/70/80s muziek en hip hop zijn wel mijn favorieten :). Naar wat voor muziek luister jij graag?

Als ik een dagje vrij ben maak ik toch wel het liefst een wandeling in de natuur. Ben dan ook super blij dat het mooie weer er weer is :). Maar ik vind het ook leuk om bijvoorbeeld een dagje weg te gaan naar bijvoorbeeld een stad of dierentuin. Wat doe jij het liefst met dit lekkere weer?

Groetjes,

Tom

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • March 6, 2022

Hey Nick, thanks! 
Ik speel op dit moment vooral call of duty en league of legends. Verder speel ik eigenlijk van alles, van assassin’s creed tot aan Mario dus redelijk divers haha :)

Speel je ook fps games? Zelf heb ik ook league of legends, dus we kunnen wel een keer samen spelen (ben niet zo goed in LoL maar geeft niet haha)

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • March 6, 2022

Hey Tom!

Die anime’s staan allemaal op netflix btw, dus dan kan je ze legaal kijken haha. het zijn vooral action packed anime die je genoemd hebt. Als je zin hebt in beetje drama anime zou ik Your lie in april, Angel beats en Violet evergarden Recommenden. Goede soundtrack en storyline :)