hey iedereen,
Ik dacht van laat ik mijzelf opnieuw voorstellen aangezien het bijna 2 jaar geleden is dat ik een voorstel topic heb gemaakt en ik denk wel dat het tijd is voor een nieuwe.
Ik ben namelijk Amy best wel slecht in mijzelf voor te stellen, ik heb moeite met taal en spreken dus in dat geval heb ik soms last van laag zelf vertrouwen en soms best wel onzekerheid om wat wel en niet te zeggen in aantal dingen waardoor sommige vriendschappen in mijn geval stuk lopen en of verwatert raakt…
Nou nu naar het meer positieve gedeelte van mijn voorstel topic, ik ben op het moment van typen nog 25 jaar, ik hou van gamen, dieren, af en toe buiten wandelen (samen met iemand), zwemmen, door de ikea zwerven. Zelf heb ik autisme (PDD-NOS + AD(H)D + TOS) en vast wel nog meer probleempjes en moeilijkheden, Ik ben ook transgender (4 en half jaar aan de hormonen).
Het gamen doe ik voornamelijk op de PC maar heb ook een PS5 staan waar ik momenteel weinig mee doe, ik speel best wel veel games met z'n variantie. op het moment weer begonnen met warframe en dying light 2 maar speel ook af en toe palia en andere games waar ik nou op dat moment zin heb en geïnstalleerd staat
Zelf hoop ik nieuwe vriendschappen te kunnen ontdekken, het liefst in de omgeving van Rotterdam maar zelf heb ik geen moeite om te reizen :)