Skip to main content

Susanne omgeving Den Haag

• 27 februari 2023
  • 7 reacties
  • 256 × bekeken

illusu
Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen! 

ik ben Susanne (maar online ga ik als illusu), ik ben al een tijdje vrienden loos omdat ik het moeilijk vindt om op mensen af te stappen (vanwege mijn autisme). Ik woon in Den Haag en zou graag mensen willen leren kennen en misschien een keer afspreken. Ik hou van kunst, haken/breien en gamen. Ik heb zelf een vr headset thuis dus als we elkaar een beetje kennen mag je het prima proberen! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 27 februari 2023

Heyy welkom, wat voor games speel je zoal?

illusu
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 27 februari 2023
Diego schreef:

Heyy welkom, wat voor games speel je zoal?

Ik speel een hoop vr games zoals vrchat en beatsaber, maar ook dead by daylight, overwatch, ik ben best nieuw met gamen dus als je leuke games hebt om te spelen hoor ik het graag! Ik ben vooral ook geïnteresseerd in dungeon crawlers en wil daarmee starten. 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 3 maart 2023

Hoi Susanne,

Ik heb ook autisme en kom uit Rotterdam. Ik speel graag Overwatch, dus als je een keer wil samenspelen zou dat kunnen :)
Verder speel ik niet veel games helaas.

Lucas
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 3 maart 2023

hoi Susanne,

ik woon niet echt in de buurt maar ik game wel veel en heb ook autisme. als je zin hebt om een keer over discord voice chat te gamen en kletsen stuur mij dan een bericht.

groetjes Lucas.

illusu
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 3 maart 2023
Nordin schreef:

Hoi Susanne,

Ik heb ook autisme en kom uit Rotterdam. Ik speel graag Overwatch, dus als je een keer wil samenspelen zou dat kunnen :)
Verder speel ik niet veel games helaas.

Ik zou graag een keer willen spelen 😊

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 94 reacties
  • 3 maart 2023

Hoi Susanne, 

Welkom op de community van Join Us.

Ik heb even de titel aangepast.

Groetjes,

Yannick

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 29 april 2023

Hey Susanne, welkom hier, heb je je profiel foto zelf gemaakt, hij ziet er erg schattig uit.  (woon in delft btw)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen