Skip to main content

Zuidholland

• 29 juli 2022
  • 8 reacties
  • 149 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 6 reacties

Hoihoi,

Ik ben Demi, 24 jaar ik woon in Den haag.

Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe vriendschappen opbouwen.

Uitgaan, terrasje pakken, hapje eten, stedentrips of gewoon simpel op de bank kletsen met een film aan.

Ik ben zelf lesbisch, ik zou het dan ook erg leuk vinden om mensen te ontmoeten ook van LBGT, maar ook gewoon hetero's. 

Lijkt het je leuk? Stuur me een berichtje. 😁

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

• 0 reacties
  • 29 juli 2022

Hey hey welkom ! Ik zelf kom uit Gouda Ik ben 27 jaar mocht je leuk vinden te chatten always on !! 

• 1 reactie
  • 30 juli 2022

Hee,

Klinkt super leuk! Ik ben 25 en woon in Leiden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 30 juli 2022

Hi welkom! 

Ik ben altijd in voor leuke activiteiten en zeker als het in de buurt is, wat nu wel het geval is! 

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 2 augustus 2022

Hoi,

Ik kom uit Zoetermeer dus super dichtbij, niet lgbt ofzo maar als je alsnog wil afspreken ben ik beschikbaar :)

Julian

• Explorer
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2022

Hi Deem, ik ben ook nieuw in Den Haag, dus het lijkt me leuk om eens te chatten!

• Contributer
  • 2 reacties
  • 12 augustus 2022

Hey Demi,

Ik ben 26 jaar en kom uit Rotterdam. Sta zelf ook open voor nieuwe vriendschappen en ben altijd in voor leuke activiteiten. Voor een gezellige chat ben ik ook altijd in mocht je dat leuk vinden.

Groetjes

• Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 14 augustus 2022

Hai demi,

Ik ben Melvin ben 31 jaar ik woon in Rijswijk.

zelf zou ik het leuk vinden om af te spreken.

Ik voel mij erg eenzaam en zou graag contacten op willen doen.

mvt Melvin 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Demi! 😊

Zo te zien zijn er veel mensen uit jouw regio!  Dus dat gaat vast helemaal goed komen!

Hoe gaat het verder met je?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen