Skip to main content

Zonnetje 24

• 17 december 2021
  • 6 reacties
  • 93 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb mij hier net aangemeld en zal mij even voorstellen! Ik ben Zonnetje, 24 jaar oud! Ik volg nog een opleiding in de zorg. 

Verder vind ik het erg leuk om creatief bezig te zijn, lezen en muziek. 

Liefs,

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 17 december 2021

Hi Zonnetje, welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld en ook dat je gelijk mee wil doen met het boekentopic!

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 17 december 2021

Heee Sunshine 

Welkom bij de Join Us familie! =-) Wat voor opleiding doe je in de zorg? Heb je bepaalde dingen die doe die je leuk vindt om te maken als je cra bezig bent?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 17 december 2021

Hey welkom bij de gezellige community:) 

wat voor opleiding doe je in de zorg en met welke doelgroep zou je willen werken ? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 17 december 2021
Quinty schreef:

Heee Sunshine 

Welkom bij de Join Us familie! =-) Wat voor opleiding doe je in de zorg? Heb je bepaalde dingen die doe die je leuk vindt om te maken als je cra bezig bent?

Hee, 

Ik volg momenteel de opleiding verzorgende IG. En eigenlijk heb ik niet iets specifieks wat ik leuk vind om te doen. Vind heel veel leuk.. alleen is er de laatste tijd weinig ruimte in mijn hoofd ervoor. Dat vind ik wel jammer.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 17 december 2021
Nick schreef:

Hey welkom bij de gezellige community:) 

wat voor opleiding doe je in de zorg en met welke doelgroep zou je willen werken ? 

Hee, 

Ik zou heel graag in de gehandicaptenzorg willen gaan werken als ik straks klaar ben! 

Rochella
  • 504 reacties
  • 21 december 2021

Welkom Zonnetje!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush: 

Wat leuk dat je een opleiding in de zorg volgt en ik lees ook dat je misschien de gehandicaptenzorg in wilt. Loop je daar ook stage? Ik heb zelf een tijdje als begeleider in de gehandicaptenzorg gewerkt op diverse groepen, dus als je vragen oid hebt dan wil ik je graag daarbij helpen :blush:

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen