Skip to main content

Yass omgeving Brielle en komt uit België

• 30 januari 2022
  • 8 reacties
  • 136 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 4 reacties

Hallo allemaal,

Ik ben Yasmine en kom uit België. Ik ben hier in Brielle voor 6 weken lang. Ik ben hier om te starten met mijn stage.

Omdat ik hier helemaal alleen ben en hier niets weet zijn, wil ik graag mensen leren kennen om er eens tussen uit te gaan of dingen te bezoeken. ;)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

• 0 reacties
  • 30 januari 2022

Hoi Yass! Welkom bij Nederland!

Wat is je stage?

En wat zijn je hobbies/interesses?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2022

Ik doe stage bij de verloskundige praktijk spijkenisse & rozenburg. Ik volg de opleiding voor vroedvrouw te worden.

Ik hou heel erg van wandelen, spelletjes spelen, eten, iets gaan drinken, sporten,…

Mijn hobby’s zijn volleyballen, films kijken, dingen bezoeken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2022
Finley schreef:

Hoi Yass! Welkom bij Nederland!

Wat is je stage?

En wat zijn je hobbies/interesses?

Ik doe stage bij de verloskundige praktijk spijkenisse & rozenburg. Ik volg de opleiding voor vroedvrouw te worden.

Ik hou heel erg van wandelen, spelletjes spelen, eten, iets gaan drinken, sporten,…

Mijn hobby’s zijn volleyballen, films kijken, dingen bezoeken. 

• 0 reacties
  • 30 januari 2022

@Yass Leuk! Ik hou ook van reizen!
Ik ben ook geïnteresseerd creatieve activitieiten zoals tekening, maar ik ben liever buiten met een vriend.

Wat mis je het meest van België?

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 30 januari 2022

Ik doe ook aan volleyballen:) Alleen in een vriendinnen team in de laagste klasse volgensmij. Ik ben mid jij?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2022
Lola schreef:

Ik doe ook aan volleyballen:) Alleen in een vriendinnen team in de laagste klasse volgensmij. Ik ben mid jij?

Super tof! Misschien eens samen volleyballen?

Welke positie heb je in de volleybal? 

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Yasmine!

Leuk dat je je voorstelt, welkom op de community! :blush: Wat gaaf dat je voor stage naar een andere plek mag gaan! Dat zal zeker wel spannend zijn maar ook wel leuk denk ik? Hoe bevalt het daar in Brielle?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 2 februari 2022
Rochella schreef:

Hey Yasmine!

Leuk dat je je voorstelt, welkom op de community! :blush: Wat gaaf dat je voor stage naar een andere plek mag gaan! Dat zal zeker wel spannend zijn maar ook wel leuk denk ik? Hoe bevalt het daar in Brielle?

Hallo,

Ja, het was inderdaad spannend! Het bevalt me wel hier in Nederland! Zelf beter dan in België 😅. 
Eigenlijk heb ik nog niet naar buiten gekomen, enkel om naar de Albert Hein te gaan. 😅 Ik weet niet echt wat ik allemaal moet bezoeken of waar het mooi is om te wandelen. Ook vind ik het leuker met meer dan alleen rondwandelen in een land dat ik niet ken 😅

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen