Skip to main content

xXCatXx 17

• 14 december 2021
  • 2 reacties
  • 89 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hiii,

Ik had al eerder een berichtje geplaatst, maar dat was wat aan de korte kant ;) Vandaar dat ik het opnieuw doe! 

Ik ben Zoë, een meisje van 17 en hoop op dit forum wat nieuwe vrienden te maken. Mijn favoriete bezigheid is  Netflix kijken. Wellicht wat cliché, maar je maakt me ontzettend blij met nieuwe series en films. Ik ben dan vooral dol op fantasy en sciencefiction, maar de andere genres kijk ik ook graag! Daarnaast hou ik erg van tekenen, lezen en shoppen. Verder ben ik ontzettend blij dat het bijna kerst is, want dat is mijn favoriete tijd van het jaar🎄. Op dit moment zit ik in mijn examenjaar van de Havo en is dus (hopelijk) bijna mijn diploma inzicht. Van wat ik daarna wil gaan doen, heb ik nog geen idee🤷🏼‍♀️

Als je verder nog wat van mij wilt weten, dan hoor ik het graag😃

xx

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 14 december 2021

Hee hee, en nogmaals welkom! :)

Leuk dat je een nieuw berichtje hebt gemaakt met wat meer informatie over jezelf!

Wat vind je leuk om te tekenen en lezen?

Heb je toevallig al wel een idee welke richting je op wilt, of dat ook nog totaal niet?

Rochella
  • 21 december 2021

Welkom Zoë!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community hebt gevonden! :blush:

Oooh spannend hoor eindexamen jaar op de havo, moeilijk om daarna een vervolgopleiding te kiezen! Voor welk profiel heb je gekozen? Er zijn zoooooooveeel banen en zooooveel opleidingen, lijkt me heel moeilijk in deze tijden met Corona om overal te gaan '’snuffelen'’ maar voor zover dat wel kan zou ik je dat wel aanraden!

Wat is jouw top 10 lijstje van series die je goed vind op Netflix? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen