Skip to main content

Woo-Jin (19)

• 4 april 2024
  • 7 reacties
  • 178 × bekeken

Woo-Jin
Forum|alt.badge.img+3

Hallo

ik ben Woo-Jin ik kom oorspronkelijk uit Korea ben nu bijna 1 jaar in Nederland. Mijn hobbies zijn musiek en dansen en vind leuk om me haar te verven, ik hou van dieren toen ik 17 was had ik ouditsie gedaan voor kpop en ben redelijk er door gekomen maar ben door dat eenzaam gaan voelen helemaal nu ook ander land. Ik hoop dat ik mensen kan leren kennen en mischien ook willen helpen met me Nederlands. (English is also fine I am better with that then Dutch)

insanmal

Woo-Jin

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

• 0 reacties
  • 4 april 2024

Hihi @Woo-Jin je mag met mij altijd komen praten ik spreek ook eventueel Koreaans en ook Engels je Nederlands is al best goed je heb hier en daar alleen soms wat schrijffouten;)

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 4 april 2024

Hi!

Ik zou je graag willen helpen hoor! Ik spreek engels en Nederlands. Je Nederlands is echt al best goed!

Woo-Jin
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 4 april 2024

@Kayl200002 thank you very much ik vind leuk om ye beter leer kennen~!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 4 april 2024

Welcome here @Woo-Jin. Where exactly do you live in The Netherlands and do you enjoy other music genres besides K-pop as well? 

Woo-Jin
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 4 april 2024

Hi @K98 yes I do I like pop music and punkrock my favourite musicians are Ed Sheeran, harry styles, greenday and polyphia (besides kpop) which genres do you like?

• 0 reacties
  • 4 april 2024
Woo-Jin schreef:

Hallo

ik ben Woo-Jin ik kom oorspronkelijk uit Korea ben nu bijna 1 jaar in Nederland. Mijn hobbies zijn musiek en dansen en vind leuk om me haar te verven, ik hou van dieren toen ik 17 was had ik ouditsie gedaan voor kpop en ben redelijk er door gekomen maar ben door dat eenzaam gaan voelen helemaal nu ook ander land. Ik hoop dat ik mensen kan leren kennen en mischien ook willen helpen met me Nederlands. (English is also fine I am better with that then Dutch)

insanmal

Woo-Jin

Hi welcome if you want send a message we can talk in english but mine is not so good but i can try

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 4 april 2024

Hallo Woo-Jin, welkom! Wat bracht je naar Nederland? :)

---

Hello Woo-Jin, welcome! What brought you to The Netherlands? :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen