Skip to main content

Willem 23 , Rotterdam

• 10 januari 2024
  • 5 reacties
  • 153 × bekeken

Willem08
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal, ik zal me even opnieuw voorstellen ik ben Willem en ik ben 23 jaar en ben al een tijdje lid van join-us maar helaas heb ik nog niet echt mensen/jongeren leren kennen. Voordat ik verder ga wil ik jullie het beste wensen voor dit jaar en mogen jullie gezond en wel blijven. wie van jullie woont er in regio Zuid-Holland het liefst Rotterdam en staat ervoor open om elkaar beter te leren kennen? en wellicht dingen te gaan doen. mocht je interesse hebben mag je me gerust een berichtje sturen of in de comment een reactie achterlaten, wie weet zie ik je gauw! 😄

p.s. als je net buiten Zuid-Holland (Rotterdam) woont dan is dat ook geen groot probleem.

groetjes, Willem😉

5 reacties

LezerIrisje
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 20 reacties
  • 15 januari 2024
Willem08 schreef:

Hoi allemaal, ik zal me even opnieuw voorstellen ik ben Willem en ik ben 23 jaar en ben al een tijdje lid van join-us maar helaas heb ik nog niet echt mensen/jongeren leren kennen. Voordat ik verder ga wil ik jullie het beste wensen voor dit jaar en mogen jullie gezond en wel blijven. wie van jullie woont er in regio Zuid-Holland het liefst Rotterdam en staat ervoor open om elkaar beter te leren kennen? en wellicht dingen te gaan doen. mocht je interesse hebben mag je me gerust een berichtje sturen of in de comment een reactie achterlaten, wie weet zie ik je gauw! 😄

p.s. als je net buiten Zuid-Holland (Rotterdam) woont dan is dat ook geen groot probleem.

groetjes, Willem😉

Ik woon in Spijkenisse

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 15 januari 2024

hii Willem,

ik heb de titel aangepast zo ben je makkelijk te vinden.

groetjes

Forum|alt.badge.img+3

Ik wil graag contact met jou Willem.

Willem08
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Guru
  • 25 reacties
  • 16 januari 2024

hey wendy ik wist niet dat jij mijn titel kon veranderen haha

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 16 januari 2024
Willem08 schreef:

hey wendy ik wist niet dat jij mijn titel kon veranderen haha

Moderatoren kunnen titels wijzigen zodat ze overzichtelijker zijn voor andere jongeren. Je herkent de moderatoren aan de groenige naam met het checkje erachter. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen