Skip to main content

Wie ik ben: Theus, 22 jaar, Noord-Brabant

• 17 September 2024
  • 5 reacties
  • 240 × bekeken

Theusv
Forum|alt.badge.img+3

Hey iedereen, 

Ik ben Theus, 22 jaar en kom uit Noord-Brabant

Ik ben een vrolijke, enthousiaste, leergierige, sportieve jongen die geen uitdaging uit de weg gaat.💪

Ik ben dagelijks bezig met het maken van verschillende applicaties en ben daarnaast ook te vinden in bijvoorbeeld de sportschool of gewoon in de stad. 🌲🏋️

Wie weet kom ik je een keer tegen en kunnen we een keer wat drinken!😅

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 18 september 2024

Hoi theus ik kom ook uit noord brabant

En ik ben 22 jaar en vind de sportschool ook heel leuk

Ook houd ik veel van enthousiaste mensen ben zelf ook positief ingesteld qua het leergierige ben ik ambitieus

Naomi076
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 18 september 2024

Heey theus, 

misschien kunnen we in contact komen samen? om elkaar beter te leren kennen. je info pagina ziet er interessant uit!

Groetjes Naomi

Theusv
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 18 september 2024
Harm schreef:

Hoi theus ik kom ook uit noord brabant

En ik ben 22 jaar en vind de sportschool ook heel leuk

Ook houd ik veel van enthousiaste mensen ben zelf ook positief ingesteld qua het leergierige ben ik ambitieus

Hey Harm, leuk dat je reageert. 

Wat maakt je zo leergierig? Is het het onderwerp of denk je dat je nooit genoeg kunt leren? 

Theusv
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 18 september 2024
Naomi076 schreef:

Heey theus, 

misschien kunnen we in contact komen samen? om elkaar beter te leren kennen. je info pagina ziet er interessant uit!

Groetjes Naomi

Hey Naomi, dat lijkt me hartstikke gezellig!

Laat maar weten wanneer en waar😜

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 21 september 2024

Hey Theus,

Ik kom misschien niet uit de provincie Noord Brabant, maar dat maakt het voor mij niet minder leuk om met je in contact te komen.

Guus

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen