Hoi! Ik ben Bianca, 26 jaar en ik kom uit Friesland. Ik keek gister naar Beau en zag Join us voorbij komen en ik dacht da's net wat! Na een moeilijke jeugd 2x zwaar depressief te zijn geweest ben ik afgelopen jaar eindelijk afgestudeerd als bloemist en werk ik daarnaast al 12 jaar in de nachthoreca op uitgaansgebied. Ondanks dat ik een druk leven heb, ben ik best wel eenzaam. Ik val altijd een beetje buiten de boot waar ik het soms heel moeilijk mee kan hebben. Maar gelukkig vermaak ik mezelf ook prima, hoor! Ik kook graag, taartenbakken voor verjaardagen is wel een traditie inmiddels. Ik ben graag in de natuur (graag op blote voeten ook). Pinkpop is het leukste feestje van het jaar (met moeders natuurlijk ❤️), en ik maak graag rouwbloemwerk (op bestelling, we noemen het maar een betaalde hobby) en ik zal nog wel wat vergeten zijn, maar dat is ook typisch mij. Ik hou van anders zijn dan anderen, mijn haar is vaak roze. Of oranje. Paars ook wel. Ik hou me de laatste 2 jaar veel bezig met spiritualiteit en edelstenen, ook verzamelen. Mijn favoriete vakantiebestemming is Zweden, kom er tot rust. Voor nu weet ik het even niet meer, maar de reden dat ik me hier heb ingeschreven is omdat ik vaak moeilijk contacten leg met mensen en het voor mijn gevoel het hier een stukje makkelijker gaat en er niet zo snel een oordeel valt. Misschien dat het bootje hier wat groter is en ik gewoon kan blijven zitten, dat zou ook wel eens fijn zijn voor een keer 🤪. Liefs aan iedereen ❤️
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.