Skip to main content

Wendy 23 Dordrecht Zuid holland

• 21 september 2023
  • 8 reacties
  • 463 × bekeken

Wendy06
Forum|alt.badge.img+2

Hii iedereen, 

Ik wilde mijzelf graag even voorstellen. Mijn naam is Wendy, ik ben 23 jaar en ben net afgestudeerd als hbo-verpleegkundige. Ik woon in de omgeving van Dordrecht (Zuid-Holland) en zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die ook een beetje in de buurt wonen (Rotterdam, Breda, etc.), verder weg mag natuurlijk ook altijd. 

Verder vind ik eigenlijk alles leuk om te doen, naar de bios, drankje doen, padellen, shoppen, pretparken, eigenlijk alles wel 🤗

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie en hoop wat leuke contacten te leggen. Stuur mij ook gerust een berichtje ☺️

Groetjes Wendy 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 21 september 2023

Hi Wendy!

Welkom op de community. Ik heb je topic verplaatst naar small talk. 

Heb je een favoriet pretpark wat je leuk vind om te bezoeken?

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 21 september 2023

Hey Wendy,

Lijkt me leuk om een keer in contact te komen. Ik ben net terug van vakantie en heb nog anderhalve week vrij om nog leuke dingen te ondernemen. Woon ook erg dichtbij, de andere kant van de biesbosch in gemeente Geertruidenberg.

Heb je nog (bepaalde) films die je graag wil zien?

Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 22 september 2023

Welkom op de community, Wendy!

Zelf kom ik uit Groot-Ammers, dus redelijk in de buurt van Dordrecht. Wel kom ik regulier in Dordrecht vanwege vrienden die ik via de lokale Join Us heb leren kennen

Wat voor type films kijk je het liefst naar?

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 22 september 2023

Welkom Wendy. 
Ik wens je een fijne tijd met (bijna) alle mensen hier!

Mvg, Stijn

Willem08
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 22 september 2023

hey wendy! ik heb je een berichtje gestuurd (prive), maar leuk en welkom!

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 16 oktober 2023

Heyy lijkt me leuk om in contact te komen 

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 12 december 2023
Wendy06 schreef:

Hii iedereen, 

Ik wilde mijzelf graag even voorstellen. Mijn naam is Wendy, ik ben 23 jaar en ben net afgestudeerd als hbo-verpleegkundige. Ik woon in de omgeving van Dordrecht (Zuid-Holland) en zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die ook een beetje in de buurt wonen (Rotterdam, Breda, etc.), verder weg mag natuurlijk ook altijd. 

Verder vind ik eigenlijk alles leuk om te doen, naar de bios, drankje doen, padellen, shoppen, pretparken, eigenlijk alles wel 🤗

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie en hoop wat leuke contacten te leggen. Stuur mij ook gerust een berichtje ☺️

Groetjes Wendy 

hoi, ik woon in de buurt van Rotterdam en het lijkt mij ook leuk om met mensen in contact te komen die in de buurt wonen

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 13 december 2023

Welkom .. Wendy 

Ik vind het ook leuk om naar pretparken te gaan en om uren te shoppen  en een drankje op zijn tijd vind ik ook altijd leuk en gezellig.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen