Skip to main content

Wederkerige vriendschap gezocht: Ivo, 27 jaar, omgeving Dordrecht

Ivo

Mijn naam is Ivo, ik ben 27 jaar en woon in S-Gravendeel (in de buurt van Dordrecht). Reizen is geen enkel probleem, mits de heenweg niet langer is dan 2 uur.

Ik heb echt alles meegemaakt en kijk nergens meer van op. Heel lang kon ik dit volhouden, maar op een gegeven moment wordt je er toch echt mee geconfronteerd. Naast alle gebeurtenissen heb ik ook een lijst met diagnoses van ADHD tot long covid en nog meer, maar dat maakt mij niet minder.

Al jaren voel ik mij ontzettend eenzaam en ik ben op zoek naar een wederkerige vriendschap. Altijd was ik de bedenker van alle activiteiten en ontmoetingen in mijn vriendenkring. Altijd stond ik voor iedereen klaar, maar andersom hoor je weinig tot niets. Voor vrienden sta ik altijd klaar, maar alleen nog voor die mensen die ook voor mij klaar staan. 

Ik kan hier wel alles vertellen over wat ik leuk vind om te doen, maar je kunt mij overal wel warm voor maken en sta open voor nieuwe dingen. Ik ben sociaal, ondernemend, eerlijk en een echt kletskous met veel humor. Denk jij een aanvulling te zijn, stuur mij dan gerust een berichtje.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 9 juni 2022

Hi, goedemorgen,

Ik wilde je welkom heten tot ik tot het besef kwam dat je degene bent van het privébericht van een paar minuten geleden. 
Nou ja, nogmaals welkom via hier! 

Sara
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 12 juni 2022

Hey Ivo,

Wat zijn je hobby's?

Sanne1994
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 12 juni 2022

Heyyy Ivo!

Jij ook hier! Wat leuk. Hoe gaat het met je? 

Groetjes Sanne

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 9 reacties
  • 9 juni 2023

Hey Ivo,

Hele herkenbare post moet ik zeggen, op bijna alles eigenlijk😜 Ik zag net ook pas toen ik jou post geliked had dat jij dit een jaar geleden gepost hebt. Ik heb geen idee of jij nog actief bent hier of nog steeds zoekende bent, maar ik zou wel graag een keer met je willen chatten😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen