Skip to main content

vrouw 22 jaar, omgeving Zuid-Holland

Forum|alt.badge.img+2

Hoii allemaal!

Ik ben 22 jaar (vrouw), woon in Zuid-Holland en ben hier terecht gekomen omdat ik merk dat ik behoefte heb aan meer sociale contacten. Ondanks dat ik wel wat mensen om mij heen heb en af en toe ook leuke dingen doe, voel ik me soms toch nog wel vaak eenzaam. Ik merk ook dat contacten via join-us heel snel verwateren wat ik erg jammer vind.

Ik sta open voor nieuwe contacten en vriendschappen, ik ben opzoek naar iemand om gezellig mee te chatten, om elkaar te leren kennen, over het dagelijks leven, hobby's, waar je tegen aan loopt, etc. Ik hou heel erg van diepgaande gesprekken. Ik game ook dus samen gamen lijkt mij ook leuk. Het maakt mij niet uit waar je vandaan komt.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 7 juli 2024

Hoi, ik woon ook in Zuid-Holland (doordeweeks in Leiden en in het weekend in Dordrecht). Wat zijn je hobby’s en interesses behalve gamen?

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 7 juli 2024

Heyy!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 7 juli 2024

Is het goed als ik je een prive bericht stuur?

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 7 juli 2024
kleinemeid schreef:

Is het goed als ik je een prive bericht stuur?

Hoi, ik weet niet of dit bericht voor mij bedoeld is of voor MiesHL? Mij mag je i.i.g. best een berichtje sturen.

Groetjes,

Joshua

kimboulie
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 7 juli 2024

hey!

ik woon zelf in Flevoland dus misschien iets veder weg. 

welke games speel je?

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 55 reacties
  • 7 juli 2024

Hoi!

Zelf woon ik ook in Zuid-Holland, en lees ik dat we best wat gemeen hebben. Als je het leukt lijkt kunnen we samen praten, en eventueel is samen gamen! 

Groetjes, Lucine

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 7 juli 2024
kimboulie schreef:

hey!

ik woon zelf in Flevoland dus misschien iets veder weg. 

welke games speel je?

Ik heb verschillende soorten games (horror, survival, shooter, cozy) en sta ook voor nieuwe games open :D

kimboulie
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 7 juli 2024

leuk! ik speel voornamelijk cozy games maar zeker niet alleen maar! 
Stuur maar een PB als het je leuk lijkt om discord uit te wisselen en een keer wat te spelen :D

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 7 juli 2024

Hey, ik las je verhaal en het deed me denken aan een andere topic van een tijdje terug.

Als je het nog niet gelezen hebt, misschien de moeite waard om beter te begrijpen waar eenzaamheid vandaan kan komen, ondanks dat je al vrienden hebt.

Verder sta ik ook open voor nieuwe contacten, chatten, gamen, diepgaande gesprekken. Hit me up!

• 0 reacties
  • 8 juli 2024

Hoi, ik stuur je een pb.

• 0 reacties
  • 10 juli 2024

Hoi! We hebben een WhatsApp-groep om een keer te gaan zwemmen. Als het je leuk lijkt, laat het weten dan voegen we je toe!

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 3 augustus 2024

Hey, ik woon ook in Zuid-holland! Ik ben 25 jaar. Als je het leuk vindt kunnen we misschien wat kletsen. Je kan me een berichtje sturen als het jou ook leuk lijkt 😊😊

Groetjes Fleur

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3

Hooi ik ben stijn 23 jaar ik kwam regelmatig in Noordwijk (woon zelf in Zaanstad) sta open voor leuke contacten ik game graag ik rij motor! Ik vind wandelen leuk of iets anders spontaan het lijkt mij leuk om je te leren kennen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen