Skip to main content

Vriendschappen gezocht in de buurt van Leiden voorstellen Jochem 24

• 6 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 197 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, ik ben Jochem, 24 jaar oud en woon in Voorhout (in de buurt van Leiden). Ik ben opzoek naar meer vrienden om uit te gaan (bijvoorbeeld in Leiden), gamen, wandelen of andere activiteiten te ondernemen. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te fitnessen, te vissen en veel te wandelen en spelletjes te spelen. 

Wat meer over mijzelf: Ik ben erg leergierig en vind het leuk om diepgaand onderzoek te doen/zaken uit te pluizen. Ik vind het hartstikke leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen op te bouwen. Wat mij erg leuk zou lijken om met een groep vrienden te stappen in Leiden.

Als je geïnteresseerd bent, stuur dan gerust een berichtje 😀

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 6 augustus 2024

Hey Jochem! Mijn naam is Robbie en ik woon in Leiden. Ik ben onder andere ook gek op gamen of wandelen, het lijkt me leuk om je te leren kennen!

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 6 augustus 2024

Heey jochem! Ik ben fleur, 25 jaar en ik woon in Noordwijk. Als je het leuk vindt om in contact te komen stuur mij gerust een berichtje!! Groetjes 

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 22 reacties
  • 20 augustus 2024

Heyy, klinkt gezellig!! Je mag me een berichtje sturen als je wil😊

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 12 september 2024

Hoihoi!

Ik ben 24 jaar en ik woon in Leiden. Ik hou ook van wandelen, (bord)spelletjes en sporten (soms😅). Je mag me altijd een berichtje sturen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen