Skip to main content

vriendschappen gezocht (Evi, 18, Noord-Holland)

• 7 juli 2024
  • 2 reacties
  • 110 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger

Hee, ik ben Evi, een 18 jarige meid uit noord Holland, t lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen, waarmee je zowel goede en slechte tijden kan delen, en een luisterend oor voor elkaar kan zijn wanneer nodig. Ik houd ervan om creatief bezig te zijn, tijd door te brengen met me hond, mijn nagels te doen, te bakken en lekker naar muziek luisteren. Of een leuke serie of film te kijken, t kan zijn dat ik helaas wat trager reageer sorry daarvoor, aangezien ik een moeilijke tijd/periode doorga en voorzichtig moet zijn. lijkt het je leuk om elkaar beter te leren kennen, stuur dan gerust een privé berichtje.🫶🏻

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 8 juli 2024

Hey Evi,

Leuk dat je de community bent gejoined! Ik heb de titel een beetje aangepast zodat je wat beter te vinden bent voor anderen 😄

Groetjes,

Bas

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 juli 2024

Hoi evi,

Ik ben Shanice en ik heel graag vrienden met je zijn.we hebben wel ongeveer dezelfde hobby's dus dat is leuk om te delen. Ik ben zelf 21 jaar en kom uit Amsterdam. 

Liefs Shanice

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen