Skip to main content

Vrienden zoeken :)

• 12 november 2022
  • 7 reacties
  • 184 × bekeken

Felicia_123456789
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal!

Ik ben Felicia en ik ben 18 jaar. Momenteel zit ik op het VWO en dat loopt niet erg lekker. Ik denk zelf dat dit komt, omdat ik niet echt vrienden naast school heb om iets mee te doen. Ik zit eigenlijk elke dag van 9 uur s’morgens tot s’avonds 7-8 uur aan mijn schoolwerk en in het weekend vaak ook. Ik werk dus eigenlijk te veel aan school en wil het te goed doen :P Ik vroeg me af of hier nog wat mensen zijn die het leuk zouden vinden om een keer wat leuks te doen en/of te bellen? Ik woon zelf in het Noorden van het land. Ik heb best veel interesses en sta ook open voor nieuwe dingen en activiteiten. Als jee het leuk lijkt om een keer wat te doen, mag je me een bericht sturen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 12 november 2022

Heee 

welkom op de community!
wat vervelend dat het niet lekker loopt. is er toevallig een join us locatie bij jou in de buurt? 

https://join-us.nu/nl/doe-mee/real-life

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 13 november 2022

Hallo

Ik wil je wel beter leren kennen. Wat vind je leuk om te doen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 14 november 2022

Hey Felicia,

Echt rot voor je dat het minder loopt, en ik snap hoe dat voelt. Wat voor activiteiten heb je interesse in, en wat doe je als je niet aan school bezig bent.

Felicia_123456789
Forum|alt.badge.img+3

Ik ben dan voornamelijk bezig met muziek luisteren, koken of bakken. Ik kijk de laatste tijd ook echt veel YouTube. Wandelen en dagjes weg vind ik ook erg leuk, dus als het kan doe ik dat.

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 14 november 2022
Felicia_123456789 schreef:

Ik ben dan voornamelijk bezig met muziek luisteren, koken of bakken. Ik kijk de laatste tijd ook echt veel YouTube. Wandelen en dagjes weg vind ik ook erg leuk, dus als het kan doe ik dat.

Klinkt leuk allemaal. Waar in het noorden van het land zit je ongeveer, ik studeer zelf in Leeuwarden ben daar meestal 3 dagen in de week.

Felicia_123456789
Forum|alt.badge.img+3

Ik woon in Drenthe. Daar is ook mijn school. 
Woon jij zelf ook in Leeuwarden of dat niet?

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 14 november 2022
Felicia_123456789 schreef:

Ik woon in Drenthe. Daar is ook mijn school. 
Woon jij zelf ook in Leeuwarden of dat niet?

Nee ik woon zelf in Noord-Holland ik studeer alleen in Leeuwarden. Een vriendin van mij woont in Groningen en soms ga ik dan daar heen en kan ik daar blijven pitten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen