Skip to main content

Vrienden maken

• 31 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 59 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Voorstellen: Perry, 22 jaar, omgeving Zeeland 

Spannend om hier mijn eerste bericht op te delen, maar ik ben benieuwd wat er van kan komen. Ik ben Perry, 22 jaar oud en ik woon in omgeving Middelburg (Zeeland).

Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, goede gesprekken mee te hebben en hopelijk een leuke vriendschap mee op te bouwen. Vriendschappen van vroeger zijn grotendeels verwaterd of de vibe matcht niet altijd helemaal.

Ook vind ik het door ervaring met pesten lastig om contact te zoeken en daar stappen in te zetten. Ik ben gek op motorrijden en muziek en ik hou van gezelligheid met de juiste mensen waarbij ik mezelf kan zijn. Voor de rest moet ik eigenlijk nog een beetje uitzoeken waar ik nog meer energie van krijg. Ik zie graag reacties tegemoet ;)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 1 september 2024

Hey Perry,

Ik kom zelf ook uit provincie Zeeland, omgeving Goes. Ik ben 23 jaar. Wat je beschrijft in je voorstel bericht klinkt herkenbaar. Muziek en gezelligheid vind ik ook leuk. 

Stuur me gerust een berichtje. 

Gr. Sanne

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen