Skip to main content

Vrienden gezocht Zwolle

• 22 mei 2024
  • 1 reactie
  • 104 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal,

Mijn naam is Saskia, ben 24 jaar en woon al heel mijn leven in Zwolle (sinds maart woon ik samen met mijn vriend in Zwolle)

Ik ben opzoek naar nieuwe vriendschappen. 1 op 1, een klein groepje of bijv een stel die het leuk vind om samen met mij en mijn vriend af te spreken. 

Ik hou van spelletjes, terrasjes pakken, naar de bios, picknicken, een wandeling, bakken etc.

Ik hou van diepe gesprekken voeren en zoek mensen die ook echt openstaan voor een vriendschap. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 22 mei 2024

Haay Saskia, 

Wat leuk dat je je hebt aangemeld bij ons. Ik heb je post onder een andere topic gezet, zo ben je beter te vinden😊. Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet krijgt hierbij Join Us.

We hebben ook een discord server waar je kan chatten, in de hang out zitten en je kan meedoen aan de events. 

Groetjes Rose Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen