Skip to main content

vrienden gezocht rotterdam

• 7 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 177 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

Ik ben Nikita (25) en woon in R'dam-Zuid.

Ik wil graag wat meer vrienden maken. Ik hou van gamen, allerlei soorten dieren, samen lachen en goeie gesprekken voeren (ookal ben ik niet altijd een ster in het vinden van onderwerpen haha) en ben een LOTR & HarryPotter fan. Qua muziek luister ik vanalles, maar vooral (oldgen) Kpop.

Ook zou ik eventueel een sportmaatje leuk vinden aangezien ik me er in mijn eentje moeilijk toe kan zetten.

Qua vrienden: geslacht maakt niet uit. Ontmoeten of via whatsapp/snapchat/online praten is allemaal prima :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 7 augustus 2024

Hallo Nikita,

Welkom bij Join Us! Ik zet je topic in een andere categorie zodat andere je makkelijker vinden. Misschien kan je wat meer over jezelf vertellen? Zodat de rest kunnen zien of ze raakvlakken hebben met jou. Hopelijk ga je het hier leuk en gezellig vinden. Het is handig om je dichtstbijzijnde stad/ woonplaats in de topic te zetten dan kunnen de andere zien of je dichtbij woont of niet. 

Heb je onze Discord al gevonden?  Je kan daar ook gezellig kletsen, foto's of muziek delen. We hebben wekelijks hang-outs. Misschien spreken we elkaar daar.😊

Groetjes! 

Tom_
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 augustus 2024

Hey Nikita! Leuk! Hoe is 't? :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 9 augustus 2024
Tom_ schreef:

Hi, goed hoor. Met jou? :)

Tom_
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 10 augustus 2024
Nikki98 schreef:
Tom_ schreef:

Hi, goed hoor. Met jou? :)

Mooi! Hier ook prima :)

Makkelijk om ergens anders te kletsen? WhatsApp? Laat maar weten en voel je vrij om een privémerichtje te sturen!

Tom

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen