Skip to main content

Vrienden gezocht: Michael, 23 jaar, Emmen

• 24 juli 2024
  • 1 reactie
  • 70 × bekeken

mrmichaelzh
Forum|alt.badge.img

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Michael, 23 jaar oud op moment van schrijven en ben sinds 16 oktober 2023 in Emmen komen wonen. Ik hou van reizen, Minecraft op de computer, huizen ontwerpen, gamen, zwemmen, wandelen en uiteraard dingen doen met mensen. Een feestje hou ik zeker van;)

ik studeer op dit moment ICT Medewerker Support mbo2 bij het Drenthe college. Ik vind computers geweldig en ben op jonge leeftijd al in aanraking ermee. Je vraagt je misschien af waarom ik op deze leeftijd nog steeds op mbo2 zit: Helaas heb ik veel studievertraging opgelopen omdat ik vrij lang dakloos was. Heb helaas veel moeten meemaken en vaak afgewezen.

Nu ben ik op een moment gekomen dat ik graag sociale contacten wil opdoen. Ik voel mij regelmatig eenzaam en ken nog niemand in Emmen en omgeving. Interesse? kijk op mijn insta mrmichaelzh voor een impressie van mij en wie weet tot snel:)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 2 augustus 2024

Haay Micheal,

Super leuk om te zien dat je je hebt aangemeld bij Join Us. Hopelijk vind je wat je zoekt.

Heb je onze discord gezien? Je kan daar met mensen gezellig chatten en er zijn daar best wel wat mensen die het leuk vinden om te gamen. Ook kan je muziek of foto's met elkaar delen. 

Groetjes.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen