Skip to main content

Vrienden gezocht: Melih, 22 jaar, omgeving Noord-Brabant

• 18 januari 2025
  • 6 reacties
  • 178 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie

Hey. Ik ben Melih, 22 jaar, zonder vrienden. Ik heb wel een vriendin waar ik dolverliefd op ben. Ik heb nu al een aantal jaar geen sociale kring en wil er verandering in brengen.

Deze activiteiten definiëren mij: koken, boulderen, podcasts (JRE, Lex Fridman & Andrew Huberman), af en toe de sportschool en zowel geen alcohol drinken als geen sigaretten roken. Soms lezen. Dat dus. 

Ik wil graag met jou over alles praten, kan ook eventueel een luisterend oor bieden. Stuur mij hier een bericht en dan stuur ik je mijn Tel #.

(Als dat niet je smaak is dan kan je me toevoegen op Discord: dontdieya)

Paar maanden geleden had ik een thread aangemaakt, maar die is nu gesloten. (had ‘m anders wel gebumpt)

6 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 18 januari 2025

Hoi ​@Melih, mag ik je eraan herinneren dat "bumpen" niet is toegstaan. Pas ook op met het geven van je telefoonnummer aan random mensen. Stay safe!

P.s ik heb je topic titel aangepast

https://community.join-us.nu/p/huisregels

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 21 januari 2025

Je hebt mijn naam verkeerd getypt. ​@KitCat 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 21 januari 2025

Ah excuses voor het typefoutje, heb het gelijk aangepast.

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Hey 

waar kom je uit noord Brabant als ik vragen lł

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 15 reacties
  • 27 januari 2025

Heb een discord friend request gestuurd

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Waar uit noord Brabant kom je vandaan ik sport ook bij welke sportschool sport je 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen