Skip to main content

Vrienden gezocht: Loes, 19 jaar, regio Arnhem

• 14 maart 2024
  • 3 reacties
  • 129 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi hoi,

Ik ben relatief nieuw hier, dus ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Loes, 19 jaar en zou graag wat meer mensen leren kennen (het liefst meiden tussen de 17-25 jr). Op dit moment ga ik onder andere wegens oververmoeidheid alleen vrijdag naar school. Voor de nieuwsgierige: ik ben bezig met de opleiding chemisch-fysisch analist in Arnhem op het moment :) Verder ontwerp ik spelletjes in mijn vrije tijd en dit doe ik onder begeleiding van de spelmakerij in Ede. Graag ontmoet ik mensen die het ook leuk vinden om bijvoorbeeld spelletjes te doen, te wandelen, ergens wat te drinken etc. Ik ben niet echt een uitgaanstype en daarbij rook/drink ik ook niet. Andere dingen buiten de deur doen vind ik juist hartstikke leuk. Als mensen het fijn vinden om te weten: ik heb een lichte vorm van autisme, maar op sociaal vlak uit zich dit niet zo erg bij mij. Oh ja, ik vind attractieparken ook erg leuk, maar dit is absoluut geen "must" als dit jou niet zo ligt. Ik hoor graag of er mensen zijn die ook behoefte hebben aan contact en ook graag wat in het echt willen afspreken🙂 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 14 maart 2024

Hoi welkom @Loes2004, ik heb je topic in een andere categorie gezet en je titel veranderd, zo ben je beter vindbaar. Ben je al bekent met onze Discord server? We organiseren regelmatig hangouts en game nights. Morgen hebben toevallig een lego fortnite event. 

Click hier om onze Discord te joinen!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 14 maart 2024

Hey @Starberry, bedankt :) Zou je alleen mijn naam even kunnen aanpassen? Nu staat het verkeerd hahaha😅 Ik wil inderdaad nog gaan kijken naar de Discord server, dus dat volgt nog!

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 14 maart 2024

Sorry typefoutje. Ik heb het gelijk aangepast 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen