Hoi hoi,
Ik ben relatief nieuw hier, dus ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Loes, 19 jaar en zou graag wat meer mensen leren kennen (het liefst meiden tussen de 17-25 jr). Op dit moment ga ik onder andere wegens oververmoeidheid alleen vrijdag naar school. Voor de nieuwsgierige: ik ben bezig met de opleiding chemisch-fysisch analist in Arnhem op het moment :) Verder ontwerp ik spelletjes in mijn vrije tijd en dit doe ik onder begeleiding van de spelmakerij in Ede. Graag ontmoet ik mensen die het ook leuk vinden om bijvoorbeeld spelletjes te doen, te wandelen, ergens wat te drinken etc. Ik ben niet echt een uitgaanstype en daarbij rook/drink ik ook niet. Andere dingen buiten de deur doen vind ik juist hartstikke leuk. Als mensen het fijn vinden om te weten: ik heb een lichte vorm van autisme, maar op sociaal vlak uit zich dit niet zo erg bij mij. Oh ja, ik vind attractieparken ook erg leuk, maar dit is absoluut geen "must" als dit jou niet zo ligt. Ik hoor graag of er mensen zijn die ook behoefte hebben aan contact en ook graag wat in het echt willen afspreken🙂