Skip to main content

Voortellen Karlijn, 25 omgeving Leiden

• 5 december 2024
  • 3 reacties
  • 178 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi iedereen. Mijn naam is Karlijn, ik ben 25 jaar oud en kom uit omgeving Leiden. Ik merk dat ik de laatste tijd mij wat eenzamer voel en geen directe vrienden heb in mijn omgeving waar ik mee kan afspreken om bijvoorbeeld een drankje mee te doen. Zo hoop ik via deze website andere mensen te vinden die hier ook behoefte aan hebben en het leuk lijkt om af te spreken ☺️.

Wat meer over mij: ik ben grote fan van de sportschool. Ik ben hier zo’n gemiddeld 3 tot 4x in de week te vinden waar ik mij voornamelijk focus op spiergroei. Ook kijk ik veel F1, doe ik aan haken, en speel ik op de PC spellen zoals Rocket League en Baldurs Gate. Daarnaast ben ik ook fan van D&D (meer een casual fan 😉). Zo hoop ik ook mensen te vinden die hiervan houden, waarbij ik eventueel kan aansluiten bij een groep die een campaign houden en nog extra spelers zoeken.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet 🤗

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 5 december 2024

Welkom leuk dat je je voorstelt, ik heb je topic titel gewijzigd.

Thomassss
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 7 december 2024

Hey karlijn,ik ben thomas 20 en ik zou het wel leuk vinden jou better te leren kenen om af een toe een drankje te doen.

hoor het wel van jou🤗

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2

Heey Karlijn,
Ik heb je een DM gestuurd!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen