Goedemiddag/-avond/-ochtend/-nacht lezer
Mijn (bij)naam is Arti. Ik ben 27 jaar en woonachtig in een klein dorpje ten zuiden van Tilburg. Ik woon samen met mijn man en ons zoontje van twee jaar. Ik kwam via Google op de site van Join Us en heb me daar aangemeld voor een traject, maar daar hoor ik binnenkort nog meer over. Wel kreeg ik al een mail om me hier aan te melden en zoals jullie zien heb ik dat gedaan. :)
Ik werk momenteel niet en ben ook een beetje zoekende naar wat ik nou echt wil. Dit in combinatie met de corona-maatregelen maakt het wel een beetje eenzaam af en toe. Wel hebben we gelukkig een lieve hond (een veel te lompe en drukke Border Collie) en ben ik graag bezig met mijn paard.
Mijn hobby’s zijn lezen, gamen, series/films kijken en basgitaar spelen. Ook doe ik soms wat creatiefs, maar dat verschilt van tekenen, fotografie tot simpel diamond painting.
Mijn favoriete film/serie-genres zijn: comedy, drama, fantasy, sci-fi, thriller, animatie en soms art house.
Mijn favoriete game is The Witcher 3. Verder houd ik vooral van easy-going games. Hoewel ik soms met vrienden Valorant speel.
Mijn favoriete boeken zijn thrillers, romans, auto-biografieën en self-growth boeken.
Last but not least, mijn favoriete muziek gaat van (Celtic/Norse) folk muziek, naar metal, naar psy trance, naar reggae, naar klassiek, naar rock, naar country…
So that’s me. Who are you? :D
Heb je vragen of wil je gezellig kletsen dan hoor ik het graag