Skip to main content

Voorstellen Wilco 28 omgeving Gouda

• 10 februari 2022
  • 8 reacties
  • 176 × bekeken

TheToweler
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal! Mijn naam is Wilco en ik ben 28 jaar op dit moment woonachtig in Gouda. Sinds ik vanuit mijn oude woonplaats hier ben komen wonen begin 2021 eigenlijk pas echt gemerkt hoe lastig het is om in contact te komen met nieuwe mensen van ongeveer mijn leeftijd.

De vrienden die ik nog heb ken ik vrijwel allemaal via internet en wonen niet in de buurt, daardoor zie ik ze enkele keren per jaar.

Ik hou erg van spelletjes, films, muziek en een goed gesprek. Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten in de buurt, maar nieuwe vrienden vanuit alle hoeken van het land is ook altijd leuk!

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 10 februari 2022

Hii, welkom! Leuk dat je er bent! 

Rochella
  • 504 reacties
  • 10 februari 2022

Welkom Wilco!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:  

Ik herken mezelf heel goed in wat je zegt; hoe kom je in contact met mensen van ongeveer jouw leeftijd? Het lijkt alsof iedereen al '’bezet'’ is of '’onbereikbaar'’!  En de contacten die je nog hebt van '’vroeger'’ (goh zó oud zijn we ook weer niet :joy: ) dat is toch anders; dat kan al een stuk minder spontaan dan dat je zou willen. Lastig is dat hé!? 

Wat voor spelletjes speel je graag? En naar wat voor films kijk je? Welke muziek vind je leuk? 

En wat zou je nog eens graag willen doen? (Als alles mag en kon, wat zou je dan willen?)

Ik kom niet uit de buurt van Gouda, maar mocht je er behoefte aan hebben dan mag je mij altijd een privé berichtje sturen hoor! :blush:

Happy Single Monkey
Forum|alt.badge.img
TheToweler schreef:

Hallo allemaal! Mijn naam is Wilco en ik ben 28 jaar op dit moment woonachtig in Gouda. Sinds ik vanuit mijn oude woonplaats hier ben komen wonen begin 2021 eigenlijk pas echt gemerkt hoe lastig het is om in contact te komen met nieuwe mensen van ongeveer mijn leeftijd.

De vrienden die ik nog heb ken ik vrijwel allemaal via internet en wonen niet in de buurt, daardoor zie ik ze enkele keren per jaar.

Ik hou erg van spelletjes, films, muziek en een goed gesprek. Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten in de buurt, maar nieuwe vrienden vanuit alle hoeken van het land is ook altijd leuk!

Groetjes!

Hoi Wilco,

Klinkt interessant allemaal! Lijkt me leuk om eens kennis te maken. 

Happy Single Monkey
Forum|alt.badge.img
TheToweler schreef:

Groetjes!

Ik ben trouwens bijna 26 en woon in Amsterdam 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 12 februari 2022

Hi, 

Ik wilde vragen welke spelletjes je zoal speelt en welke films/muziek je luistert/kijkt, maar zag dat die vraag al gesteld was. 
In ieder geval welkom! 

• 0 reacties
  • 6 maart 2022

Hai Wilco

Ik herken me erin, ik heb ook nog geen nieuwe mensen ontmoet in Hilversum, maar hoop via deze weg nieuwe contacten te maken. Naar wat voor muziek luister je het liefst?

Als het je leuk lijkt spreek ik graag af om verder kennis te maken 

TheToweler
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 12 reacties
  • 20 augustus 2022
Naoomi schreef:

Hi, 

Ik wilde vragen welke spelletjes je zoal speelt en welke films/muziek je luistert/kijkt, maar zag dat die vraag al gesteld was. 
In ieder geval welkom! 

Ontzettend gevarieerd!  Ik kijk enorm uit naar de nieuwe serie van Game of Thrones en The Lord of the Rings! :)

TheToweler
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 12 reacties
  • 20 augustus 2022
Anonymous schreef:

Hai Wilco

Ik herken me erin, ik heb ook nog geen nieuwe mensen ontmoet in Hilversum, maar hoop via deze weg nieuwe contacten te maken. Naar wat voor muziek luister je het liefst?

Als het je leuk lijkt spreek ik graag af om verder kennis te maken 

Hallo! Ik luister bijna vanalles, maar het liefst wat Rock, Synthpop of Pop. Mij ook! stuur me gerust een PB

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen