Skip to main content

Voorstellen: Vera 21

Vera4

Hoi ik ben vera 21 jaar, 

ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. om samen te klesten en misschien af  te spreken. ik ben dol op de efteling.  sorry als dit raar overkomt maar ben hier niet zo goed in.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 30 mei 2023

Hoi Vera, leuk dat je er bent! Wat doe je graag in je vrije tijd (naast de efteling natuurlijk hahah), en waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Groetjes Robbie

• 0 reacties
  • 31 mei 2023

Hoi Vera. Je mag mij altijd een berichtje sturen om te kletsen en kijken of het klikt. Ik zou het in ieder geval leuk vinden

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 1 juni 2023
Linde5 schreef:

Hoi Vera. Je mag mij altijd een berichtje sturen om te kletsen en kijken of het klikt. Ik zou het in ieder geval leuk vinden

HI vera!

Je mag mij gewoon een berichtje sturen als je gezellig wilt kletsen😊

Groetjes kayleigh 

Metalmaster
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 3 juni 2023

Is niet erg of raar hoor, direct zijn is sws duidelijk

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 18 juni 2023

Hoi Vera, 

Als je nog ruimte hebt in je inbox, zou ik het hartstikke leuk vinden om je beter te leren kennen! Ik weet niet zo goed wat ik hier nog meer moet typen, ik ben hier ook niet zo goed in :)

Groetjes Fleur 

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 25 juli 2023

hey vera

je mag me altijd een berichtje sturen..

Groetjes remco

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hoi @Vera4!

Mocht je willen kletsen en/of wellicht afspreken ooit (ben wel afhankelijk van OV; bus, trein) schroom dan niet om mij een berichtje te sturen, ik sta hier altijd voor open en wil je graag beter leren kennen. Ben wel een paar jaartjes ouder dan jij bent maar hopelijk vindt je dat niet erg.

Betreft je topic is deze helemaal niet raar of iets, je bent heel helder in wat je graag wilt.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen