Skip to main content

Voorstellen: Valerie, 21 jaar, Zuid Holland.

• 27 juni 2024
  • 3 reacties
  • 109 × bekeken

beste allemaal,

ik ben Valerie, een vrouw van 21 jaar en ik woon in Zuid Holland.
ik ben opzoek naar vrienden om mee te chatten en uiteindelijk misschien af spreken.
ook ben ik opzoek naar nieuwe game vrienden, ik speel op de ps4 de volgende spellen: apex legends, armored warfare, brawlhalla, call of duty modern warfare, cities skylines, dauntless, destiny 2, fifa 24, fall guys, fallout 4, far cry new dawn, fortnite, genesis, golf with your friends, gta 5, gta san andreas, overwatch 2, paladins, path of exile, planet coaster, pubg battlegrounds, realm royale, red dead redemption 2, roblox, rocket league, rogue company, smite, stray, tera, rainbow six siege, trove, warface clutch. sommige spellen heb ik nog nooit gespeeld dus houd hier aub rekening mee. ik heb een playstation plus abbonement!.
als je interesse hebt mag je mijn discord toevoegen: valerie078_

hopelijk tot snel!

groetjes, Valerie

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

• 0 reacties
  • 27 juni 2024

Hey Valerie, ik speel geen PS4 maar volgens mij zitten er wel spellen tussen die cross-play hebben( dus ook samen kunnen met pc of Xbox). Kan wel keer kijken welke spellen ik ook heb.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 27 juni 2024

Hoi @Val, ik heb je topic titel wat aangepast. Zo is het net iets duidelijker. Wat leuk dat je zo veel spellen speelt. Ik speel zelf ook Far Cry, Fall Guys en ik speel veel Fortnite. Ik zit er aan te denken om te beginnen met Apex Legends, maar weet nog niet zeker. 

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 27 juni 2024

Hey ik heb geen discord maar als je keer wil gamen stuur maar een privébericht 

groet Jeffrey 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen