Hallo,
Ik ga veel weglaten in mijn introductie want ander zouden de gesprekken saai zijn :)
Over mij:
Ik ben Tirzah en mijn bijnaam is Tirs(wordt express verkeerd geschreven dus het is nu ook Toers,Tors Tars etc.)
- Ik ben sinds kort 18 jaar, ik loop stage op een manege en ik heb een geweldige hulphond.
- Ik hou heel erg van dieren, met namen paarden, honden, kippen en koeien. Daar kan ik dan ook uitgebreid over praten.
- Ik vind het leuk om samen films te kijken via teleparty of film ideen uit te wisselen.
- Muziek uitwisselen/samen luisteren(met een link om samen te luisteren) via spotify lijkt me ook leuk. ik hou vooral van rock maar kan overal naar luisteren behalve (recente) pop muziek.
- Gamen vind ik ook leuk, alleen is mijn concentratie span niet langer dan een uurtje per keer :). ik speel minecraft, stardewvalley,sims,to the rescue en planet zoo.
- Ook over moeilijke en gevoelige dingen praten vind ik fijn. of het nou over iemand anders gaat of mijn eigen struggles.
- De avonden heb ik het altijd het moeilijkst, dan voel ik me het meest alleen. 7/10 keer gaat het nog net oke maar soms zit ik zo diep dat ik niet meer wakker wil worden. daarom zoek ik meestal savonds contact.
- (proberen te eindigen op een vrolijkere noot) Ik ben een junkie voor statestieken en overzichtelijke progammas. ik hou dan ook een soort van bulletjournal/statestiek bij over mijn leven(going on 3 years!).
Dit zijn kort dingen over mij om dan ook een gesprek over te beginnen.
Graag maak ik contact met iemand die dan(niet perse) over deze dingen wil praten/doen.
Als je gewoon nieuwschierig bent mag dat ook :)
-Toers