Skip to main content

Voorstellen Tirzah 18

• 22 februari 2022
  • 4 reacties
  • 120 × bekeken

Tarzan
Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

Ik ga veel weglaten in mijn introductie want ander zouden de gesprekken saai zijn :)

Over mij: 

Ik ben Tirzah en mijn bijnaam is Tirs(wordt express verkeerd geschreven dus het is nu ook Toers,Tors Tars etc.)

• Ik ben sinds kort 18 jaar, ik loop stage op een manege en ik heb een geweldige hulphond.
  • Ik hou heel erg van dieren, met namen paarden, honden, kippen en koeien. Daar kan ik dan ook uitgebreid over praten.
  • Ik vind het leuk om samen films te kijken via teleparty of film ideen uit te wisselen.
  • Muziek uitwisselen/samen luisteren(met een link om samen te luisteren) via spotify lijkt me ook leuk. ik hou vooral van rock maar kan overal naar luisteren behalve (recente) pop muziek.
  • Gamen vind ik ook leuk, alleen is mijn concentratie span niet langer dan een uurtje per keer :). ik speel minecraft, stardewvalley,sims,to the rescue en planet zoo.
  • Ook over moeilijke en gevoelige dingen praten vind ik fijn. of het nou over iemand anders gaat of mijn eigen struggles.
  • De avonden heb ik het altijd het moeilijkst, dan voel ik me het meest alleen. 7/10 keer gaat het nog net oke maar soms zit ik zo diep dat ik niet meer wakker wil worden. daarom zoek ik meestal savonds contact.
  • (proberen te eindigen op een vrolijkere noot) Ik ben een junkie voor statestieken en overzichtelijke progammas. ik hou dan ook een soort van bulletjournal/statestiek bij over mijn leven(going on 3 years!).

Dit zijn kort dingen over mij om dan ook een gesprek over te beginnen. 

Graag maak ik contact met iemand die dan(niet perse) over deze dingen wil praten/doen.

Als je gewoon nieuwschierig bent mag dat ook :)

-Toers

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 22 februari 2022

Hoi @Tarzan,

ben zelf ook een grote dieren fan en rij twee keer per week paard.

En hou zelf ook vooral van rock muziek speel zelf de drums en de gitaar.

game ook op de ps4.

en ben op het moment even aan het genieten in Oostenrijk.

maar heb zelf ook regelmatig mijn ups en veel downs kwa eenzaam heit.

Tarzan
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 22 februari 2022
Alain schreef:

Hoi @Tarzan,

ben zelf ook een grote dieren fan en rij twee keer per week paard.

En hou zelf ook vooral van rock muziek speel zelf de drums en de gitaar.

game ook op de ps4.

en ben op het moment even aan het genieten in Oostenrijk.

maar heb zelf ook regelmatig mijn ups en veel downs kwa eenzaam heit.

Wat leuk dat je rijdt! ik zie je paard al op je profielfoto staan.

Als je het leuk vind, ik ga eten koken, dus mischien kunnen we samen muziek luisteren? Dan stuur ik je een link van spotify en dan ben ik heel benieuwd wat voor rock je leuk vind!(en wat je van mijn smaak vind)

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 22 februari 2022

Ja is goed hoor 👍🏻

Rochella
  • 504 reacties
  • 5 maart 2022

Welkom Tirzah!

Leuk dat je je voorstelt, dat heb je echt leuk aangepakt! :blush:

Wat leuk dat je op een manege stage loopt, vroeger was ik ook vaak op de manege te vinden maar nu helaas niet meer. Rij nu af en toe wanneer het kan een buitenrit. Rijd je zelf ook paard of vind je het leuker om ze te verzorgen of bijv. vrijheidsdressuur te doen? Als ik ooit de mogelijkheid zou krijgen dan zou ik dat graag eens willen proberen. :blush:

Stardew Valley is echt mijn favoriete game. Heerlijk spel waar je rustig en vredig lekker mee bezig kunt zijn! Bij Minecraft schrik ik me altijd wezenloos om de creepers of zombies of skeletjes hahaha. 

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag opdoen :blush:En dat je je niet meer zo naar hoeft te voelen!

Misschien kun je ook eens kijken naar een online/fysieke groep van Join Us? Je kunt er hier wat meer over lezen: Join Us

Ook hebben we hier op de community verschillende groepen; per regio maar ook groepen op basis van hobbies/interesses https://community.join-us.nu/groups 

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen