Skip to main content

Voorstellen: Tim - omgeving Hoorn

• 1 september 2023
  • 3 reacties
  • 169 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen, ik ben nieuw hier! 

Ik ben Tim, 

Tijdens de basisschool heb ik het niet getroffen met mijn klas. En sinds de middelbare school ben ik elk jaar in een andere klas geplaatst waardoor ik daar geen echte vrienden aan heb overgehouden. Graag zou ik daarom weer wat meer in contact willen komen met wat mensen, en echte vriendschappen opbouwen. 

Ik woon in de omgeving van Hoorn. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 2 september 2023

Hoi Tim,

Leuk dat je jezelf hier voorstelt, kun je wat meer over jezelf vertellen? Bijv. wat je hobby’s zijn.

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 5 september 2023

Tuurlijk wil ik dat. Ik ben nu 19 jaar, en kom uit de omgeving van Hoorn. Ik werk sinds een aantal maanden in de zorg, waar ik het naar mijn zin heb. Ik woon nog thuis en als ik niet aan het werk ben, ben ik op m'n basgitaar aan het spelen, YouTube kijken of idk wat anders doen haha. Er is altijd wat te doen, maar soms op zoek naar wat meer sociale contacten :) 

Qua hobby's vind ik muziek altijd leuk, ik ga ook een paar keer in een jaar naar festivals. Ik hou van technologie maar ook techniek bvb auto’s enz.. Ook mediadesign heb ik een tijdje gedaan, doe er nu niet veel meer mee maar ook dat vind ik altijd wel leuk. Er is veel dat ik leuk vind en ben breed geïnteresseerd. 

• 0 reacties
  • 8 september 2023

Hey Tim!

Je lijkt me echt een hele aardige jongen en zie dat we best veel gemeen hebben, lijkt het je leuk om elkaar wat beter te leren kennen?

Groetjes Esmee:)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen