Skip to main content

Voorstellen: Thalia - 19 - omgeving Assen, Drenthe

Forum|alt.badge.img+3

Hoihoi! Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Thalia, 19 jaar en woon in Assen, Drenthe. Ik zit momenteel in mijn eindexamen jaar VWO van de middelbare. Ik voel me af en toe wat eenzaam en het lijkt mij wel leuk om wat meer in contact te komen met mensen, dus ben je geïnteresseerd en woon je in de buurt? Let me know. 

Mijn hobby’s zijn tekenen, schilderen, haken, films kijken, gamen, bordspellen spelen, muziek luisteren of gewoon even niks doen haha.

Voel je vrij om vragen te stellen of contact met mij op te zoeken!

10 reacties

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 19 januari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Films kijken, gamen, bordspellen spelen klinkt erg leuk.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 20 januari 2024

Hey Thaila!

Lijkt me leuk om een keer samen iets te doen. Ik ben 20 jaar en kom uit Meppel! Wat voor games speel je?

Groetjes, Nikki

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 21 januari 2024
nikki0710 schreef:

Hey Thaila!

Lijkt me leuk om een keer samen iets te doen. Ik ben 20 jaar en kom uit Meppel! Wat voor games speel je?

Groetjes, Nikki

ik ga binnenkort weer naar meppel kan ook als jullie gezellig vinden langs komen ik heb van de week wel tijd je mag me altijd pb sturen

Mr.Borrelnoot
Forum|alt.badge.img+2

Hey hoi! Welkom op het platform. Wat leuk dat er hier meer uit de omgeving komen. Ik woon in Beilen en ben 22 jaar oud. Misschien een idee om een keer een middag af te spreken met een groep? Online via Discord kan natuurlijk ook :) 

Mijn Diecord is: Mr.Borrelnoot

Groetjes Bart

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024
rogiera39 schreef:

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Films kijken, gamen, bordspellen spelen klinkt erg leuk.

hai hai, dat is geen probleem hoor! we kunnen inderdaad elkaar eerst leren kennen op Discord. Welke games speel je?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024
nikki0710 schreef:

Hey Thaila!

Groetjes, Nikki

Hey Nikki! Wat leuk, Meppel is een prima afstand voor mij. Misschien kunnen we een keer irl afspreken. Voor games speel ik Fortnite, Assasins Creed, Mass effect en een boel random platformer games.

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 21 januari 2024
Mr.Borrelnoot schreef:

Hey hoi! Welkom op het platform. Wat leuk dat er hier meer uit de omgeving komen. Ik woon in Beilen en ben 22 jaar oud. Misschien een idee om een keer een middag af te spreken met een groep? Online via Discord kan natuurlijk ook :) 

Groetjes Bart

Dat is wel een leuk idee.. Je mag me altijd pb sturen

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024
Mr.Borrelnoot schreef:

Groetjes Bart

Hoi Bart, het lijk me erg leuk om een keer af te spreken met een groep. 

Felicia_123456789
Forum|alt.badge.img+3

Hey Thaila,

Ik zit dit jaar ook in het eindexamen jaar van VWO en ik ben ook 19 jaar. Wat een toeval! Ik schilder ook graag en dan vooral Bob Ross tutorials. Ik woon zelf in Emmen, dus redelijk dicht bij Assen. Ik heb namelijk ook al mijn rijbewijs. We kunnen een keer contact zoeken als je dat leuk lijkt?

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 3 april 2024

Naar wat voor films kijk je graag?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen