Skip to main content

Voorstellen Tess 17 - Noord Brabant

• 18 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 196 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

hoihoi ik ben Tess en ik ben 17 jaar oud. Ik heb chronishe pijn en kan daardoor niet naar school of werken, bewegen is moeilijk. Ik houd van koken, bakken, de natuur, gamen(ps4) en ik vind het ook leuk om voor de gekheid karaoke te doen. Ik vind het leuk om alternatieve of (andere) kleding te dragen. Ik heb een partner maar dat is ook echt het enige wat ik heb naast familie.

Helaas doordat ik niet naar school of werk kan, heb ik geen vrienden meer en ook geen mogelijkheid om nieuwe vrienden te vinden.

Ik vind dit vreselijk eng om te posten maar soms is de eenzaamheid toch iets te sterk.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 29 reacties
  • 18 augustus 2023

Ik vond het ook erg spannend om te posten, maar daarmee is de eerste stap wel gezet :) Leuke hobby's! Wel vervelend van je situatie, hopelijk ontmoet je via deze weg nieuwe mensen. Uit welke omgeving kom je?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 18 augustus 2023
Lara schreef:

Ik vond het ook erg spannend om te posten, maar daarmee is de eerste stap wel gezet :) Leuke hobby's! Wel vervelend van je situatie, hopelijk ontmoet je via deze weg nieuwe mensen. Uit welke omgeving kom je?

ik kom uit noord brabant 

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 29 reacties
  • 18 augustus 2023

Dat is wel een eindje van mij vandaan helaas. Maar ik weet zeker dat er hier meer mensen zijn uit die omgeving! Heel veel succes en vooral plezier met het maken van nieuwe contacten :) Sta zelf altijd open voor een gezellig gesprek, als dat je wat lijkt moet je me maar een berichtje sturen!

• 0 reacties
  • 29 augustus 2023
Tessie schreef:

hoihoi ik ben Tess en ik ben 17 jaar oud. Ik heb chronishe pijn en kan daardoor niet naar school of werken, bewegen is moeilijk. Ik houd van koken, bakken, de natuur, gamen(ps4) en ik vind het ook leuk om voor de gekheid karaoke te doen. Ik vind het leuk om alternatieve of (andere) kleding te dragen. Ik heb een partner maar dat is ook echt het enige wat ik heb naast familie.

Helaas doordat ik niet naar school of werk kan, heb ik geen vrienden meer en ook geen mogelijkheid om nieuwe vrienden te vinden.

Ik vind dit vreselijk eng om te posten maar soms is de eenzaamheid toch iets te sterk.

heyy, ik ben loesje en ben 16. ik las je berichtje en ik vind het heel erg voor je dat je je zo voelt. ik heb eig ook geen vrienden en voel me ook alleen. mn snap is anyonebutloesje als je miss een keer wilt praten :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen