hey hey! ik ben Sophie Terschegget. Ik ben 18 jaar en woon in Molenschot, Een dorpje vlak naast Breda.
De reden dat ik bij Join us ben gekomen is, omdat ik merk dat ik naast mijn opleiding weinig bezig ben om sociale contacten te behouden, De overstap van de middelbare naar een opleiding was niet echt hoe ik het voor me zag, Alles is zo individueel en druk dat je zelf weinig tijd overhoudt voor hobby's en andere dingen die goed zijn voor je mentale staat. Hetgeen waar ik naar streef zijn meer sociale contacten en ik hoop echt dat ik hier levenslange vrienden aan over kan houden.
Ik ben erg sociaal en ik houdt ervan om veel te praten. Ik ben een echte doorsnee ADHD`er dus enthousiasme en uitbundigheid kan je ook wel aan mijn persoonlijkheid toevoegen. Ik sta open voor iedereen en ik houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten.
wat zijn mijn bezigheden en hobby's?
- ukelele spelen (een mini gitaartje met hoge geluiden haha)
- zingen (meestal alleen met ukelele spelen)
- lezen, dichten, en gewoon schrijven van eigen verhalen (Engels)
- therapeutische dingen, Mezelf verdiepen in het mentale welzijn en verschillende stoornissen.
- tekenen
- shoppen
- verzamelen van random dingen
- mijn eigen nagels doen
- zelfverzorging en make-up
Ik werk bij Macdonalds Breda centrum, en ook heb ik een bijbaan bij de sales, Ik werf donateurs voor Kika (kinderen kankervrij). Dit doe ik omdat ik van dichtbij heb ervaren dat bekenden van mij deze ziekte voor de tweede keer hebben gekregen, En omdat ik mensen wil informeren over dit fonds, En mensen wil activeren om te helpen bij het onderzoek om de behandelingen kindvriendelijker te maken en zodat ze veilig in hun thuissituatie kunnen herstellen.
Bij Macdonalds zit ik in mijn traject om parttime manager te worden en wat extra te verdienen naast mijn opleiding tot verpleegkundige, Ik streef ernaar om in de psychiatrie te werken en uiteindelijk op de ambulance te kunnen werken.
Ik kan een heel boek gaan publiceren als ik verder blijf typen dus ik ga het afsluiten met een leuk feitje en een grote flex, Mijn oom heeft sprookjesboom ingesproken, dus de Efteling is mijn tweede thuis!
Nou dat was het voorstellen me weer.
Groetjes Soof!!!