Skip to main content

voorstellen: Sophia 19, Amersfoort

• 14 april 2024
  • 7 reacties
  • 123 × bekeken

Saberwolf
Forum|alt.badge.img+3

Hoi, ik ben Sophia. Ik ben 19 jaar en hou veel van bakken en muziek. Daarnaast heb ik ook best wat intresse in kostuums enzo. Veder heb ik een hond en studeer ik Creative Business.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 16 april 2024

Hallo Sophia wat een leuke hobbies heb je. Wat bak je graag? Zelf vind ik het wel een uitdaging maar wel leuk om een taart helemaal zelf te maken zonder een pakje.

• 0 reacties
  • 16 april 2024

Hihi

wat een leuke studie heb je! Naar welke muziek luister je precies en wat voor hondenras heb je?

groetjes

apal036
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 16 april 2024

Hey hey, 

Wat voor muziek vind je leuk?

Je opleiding Creative Business klinkt wel interessant, wat houdt het in?

Je mag me gerust een berichtje sturen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen :)

Saberwolf
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 17 april 2024
apal036 schreef:

Hey hey, 

Wat voor muziek vind je leuk?

Je opleiding Creative Business klinkt wel interessant, wat houdt het in?

Je mag me gerust een berichtje sturen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen :)

Ik vind pop en rock wel leuk, favoriete band is The Happyfits

tis een zeer brede studie maar voornamelijk marketing maar ook het opbouwen en ontwikkelen van een business min de economie.

Saberwolf
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 17 april 2024
Yuri schreef:

Hihi

wat een leuke studie heb je! Naar welke muziek luister je precies en wat voor hondenras heb je?

groetjes

Pop en rock :) 

mn hond is een Schotse terriër we hebben hem ook vernoemd naar jock van lady en de vagebond 

Saberwolf
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 17 april 2024
Floris schreef:

Hallo Sophia wat een leuke hobbies heb je. Wat bak je graag? Zelf vind ik het wel een uitdaging maar wel leuk om een taart helemaal zelf te maken zonder een pakje.

vind kletskoppen geweldig om te maken, is ook best makkelijk, laatst keertje macarons gemaakt, tis gelukt maar wel lastig lol.

Veder game ik af en toe (sea of thieves atm/ beatsaber) en ik ga keertje beginnen aan windsurfen 

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 25 reacties
  • 18 april 2024

Heyy klinkt erg gezellig lijkt mij heel leuk om je beter te leren kennen 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen