Skip to main content

Voorstellen Ruben 18 Soest/Veghel

• 24 September 2024
  • 4 reacties
  • 60 × bekeken

Andealous
Forum|alt.badge.img+2

Hoi,

Ik ben Ruben 18 jaar, zoek in de buurt van soest/veghel vrienden van mijn leeftijd.

In mn vrije tijd doe ik dingen met paarden (wandelen paardrijden etc), werk ik in de moestuin met mn opa & kook ik graag! 😄

En af en toe game ik als ik zin heb 🎮

Ben zelf niet een drinker of roker, niks op tegen 🤷‍♂️

Verder doe ik geen opleising of school meer, dus ik heb alle tijd, behalve maandagen & vrijdagen want dan werk ik in de thuiszorg ☺️🙃

Je kan me berijken op:

Insta: _Rubentjuh_

Snapchat: Andealous

Ohja ik houd echt van dieren heb zelf 4 katten thuis, mag helaas niet meer 🥲 en doe af en toe kittenopvang 😄

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+7
  • Assistent Community Manager
  • 186 reacties
  • 24 september 2024

Hoihoi welkom, 😊
Ik wil je er op attenderen dat je insta en snap zo wel openbaar staan. Mocht je toch dat aangepast willen, stuur mij een berichtje 😋!

Wat voor games vind je het leukste om te spelen?

Andealous
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 24 september 2024

Hoiii weet ik is de bedoeling! 

Als ik game doe ik eigenlijk vanalles: minecraft gw2, frostpunk 2, assassins creed

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 431 reacties
  • 24 september 2024

Hoii @Andealous, ik woon wel redelijk in de buurt van waar je vrienden zoekt. Soest en Veghel liggen wel erg ver van mekaar vandaan. Heb je een speciale reden voor dat je juist in deze twee plaatsten mensen zoekt? Maakt mij niet uit hoor, maar was gewoon benieuwd. 😃

Ik hou ook echt van katten, heb d'r zelf 2. Stuur me maar een privébericht als je verder wilt kletsen 😎

Forum|alt.badge.img+3

Hee. Leuk ik speel ook assasins creed. Ook al is het een single player games, toch ook wel eens leuk om te spelen. 

En o ja drink en rook zelf ook niet. Het is voor ieder mens wel verschillend maar ja te veel roken of drinken is nooit goed

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen