Skip to main content

Voorstellen: Richard 22 uit Eindhoven

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal,

Mijn naam is Richard, ben 22 jaar oud en kom uit Eindhoven. Momenteel volg ik een MBO4 opleiding Software development en werk ik part-time bij een bedrijf als webdeveloper.

In mijn vrije tijd wandel ik graag en luister ik graag naar podcasts en muziek (Ben enorm fan van Froukje!). Ook ben ik een grote autoliefhebber en trotse eigenaar van een Mazda MX-5 uit 1992.

Ongeveer twee maanden geleden heeft mijn vriendin plotseling een einde gemaakt aan onze relatie van 3,5 jaar. Helaas had ik al niet echt een groot sociaal netwerk, waardoor ik in een soort sociaal isolement beland ben. Ben daarom op zoek naar nieuwe (online) vrienden/vriendinnen, om gezellig mee te kletsen maar ook wat diepere gesprekken mee te kunnen voeren.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 7 juni 2023

Hoi Richard ik ben Jacob, 22. Ik kom uit Gendt, Gelderland en ik ben een fanatieke sporter.
Ik heb ook een klein sociaal netwerk en struggle daar mee, het lijkt me tof om kennis te maken.

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 7 juni 2023

Hey Richard,

Wat ontzettend vervelend voor je van je relatie. Ik heb dit toen een aantal jaar geleden ook meegemaakt met mijn relatie, wel een hele andere situatie maar we waren meer dan 6 jaar samen en toen hij weg was uit mijn leven merkte ik hoe weinig contact ik had. Het sociale isolement herken ik wel. Maar goed een aantal jaar verder gaat het mede door dit platform stukje bij beetje beter en dat zal bij ook wel zo gaan! 

Ik zelf kom uit Noord-Holland (ben trouwens Katja, 26 jaar) en beetje uit de richting van Eindhoven maar ben altijd in voor een gesprekje, dus als je het leuk lijkt stuur me maar een berichtje ☺️. 

Welke podcasts vindt je trouwens leuk om te luisteren?

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 7 juni 2023

Hoi Richard,

Ook ik ben na een relatiebreuk bij Join-Us terecht gekomen. Inmiddels is dat alweer meer dan 2 jaar geleden en heb ik grote stappen gezet en (sociale) angsten overwonnen. Toevallig ben ik afgelopen zondag met mijn huidige vriendin bij een concert van Froukje geweest in Groningen. Dat was echt een hele gave beleving! Ik kom zelf ook uit Noord-Holland btw.

Je bent in ieder geval van harte welkom hier en er zijn veel mensen die uit (omgeving van) Eindhoven komen!

Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 8 juni 2023

Hey Richard, ik begrijp je compleet. Had het een tijdje terug ook ervaren en ben nu ook op zoek naar nieuwe vrienden. Miss een idee om een keer een drankje te doen?

Nikki
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 8 juni 2023

Hi Richard!

Wat naar dat het zo is gelopen met je relatie. Ik herken mij hier ook wel in, al was dat op een wat andere manier. Ik ben trouwens Nikki, 24 jaar en ik woon in Tilburg - dus dat is nog best dichtbij! Als je eens wilt kletsen, stuur maar een berichtje. :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen