Skip to main content

voorstellen Relia 25 omgeving Delft

• 26 juli 2023
  • 3 reacties
  • 164 × bekeken

Relia
Forum|alt.badge.img+7

Hoi allemaal,

Ik ben relia 25 jaar oud. Woonachtig in Delft samen met mijn vriend en mijn hond. Ik heb zelf helemaal geen vrienden op het moment en het zou toch fijn zijn nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen aan te gaan zodat ik wat minder alleen ben.

Mocht je dit nu aanspreken dan hoop ik van je te horen 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 26 juli 2023

Hi @Relia welkom op de community! Ik heb je bericht verplaatst naar de categorie Small Talk. De categorie ‘Vragen over de community’ is alleen voor vragen over het platform. 😀

Alyscaro
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 27 juli 2023

Hey Relia,

Ik kom uit de omgeving van Utrecht en ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Misschien kunnen we eens een drankje doen samen en wat kletsen? 

Stuur me gerust een berichtje! :)

Groetjes, 

Alys

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 15 augustus 2023
Alyscaro schreef:

Hey Relia,

Ik kom uit de omgeving van Utrecht en ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Misschien kunnen we eens een drankje doen samen en wat kletsen? 

Stuur me gerust een berichtje! :)

Groetjes, 

Alys

Zeker leuk 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen