Skip to main content

Voorstellen: Patrick 24 omgeving Hengelo

• 13 maart 2023
  • 7 reacties
  • 203 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoii allemaal!

Ben Patrick, 24 jaar en woon in Hengelo (OV). Wil graag weer eens vrienden maken want van het alleen zijn word niemand vrolijk😉. Zelf sport ik ook nog in de sportschool 4x per week. Werk 40u en woon op mezelf. Verder zijn me hobbies terrasje pakken, gamen, wandelen, reizen en natuurlijk sporten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 14 maart 2023

Hii @Pattie98,

Wat goed dat je onze community hebt gevonden!

Wat voor werk doe je? En wat voor games speel je graag?

Wellicht kan je meedoen met onze Discord?

Groetjes,

Anwar

Mick25
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 21 april 2023

Heey Patrick, Ik zie dat je ook uit Hengelo komt misschien vind je het leuk om ff wat te chatten zodat we wat meer over elkaar te weten komen en wellicht dan een keertje wat af kunnen spreken?! 

Ik hoor graag van je ! Groetjes Mick

Cem09
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 4 juni 2023

Hey Pattrick,

Ik kom persoonlijk ook uit Hengelo. Stuur me een bericht, dan kunnen we wat regelen.

Vriendelijke groet,

Cem

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 7 juni 2023

Hi!

Zelf woon ik in Enschede, dus dat is dichtbij!

Misschien lijkt het je leuk om wat meer contact te houden en daarna af te spreken?

Groetjes Amber

He Patrick,

Jij en ik hebben dezelfde interresses en komen allebei uit Hengelo. Ben zelf opzoek naar een sportmaatje. Wellicht dat het je leuk lijkt om samen eens een keer te gaan sporten. 

Stuur mij een bericht als je interrese hebt en dan kunnen we een afspraak maken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 9 reacties
  • 19 juli 2023

Hoi Jasper,

Wat doe je voor een sport of wat train je bij de sportschool?

He Patrick, 

Ik deed paar jaar geleden hoog niveau westrijdzwemmen, maar ben nu alleen maar met fitness bezig. Ik doe een trainingssplit van dag 1 borst, rug en schouders, dag 2 kuiten en armen, dag 3 benen. 

Wat train jij bij de sportschool? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen