Skip to main content

Voorstellen: P.Jisoo 23 omgeving Groningen

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben 23 jaar en ben een tijdje geleden verhuisd van Zuid - Holland naar Groningen en vroeg me af of er hier nog mensen zijn die hier in de buurt wonen. Op dit moment woon ik samen met mijn vriend en 6 katten waarvan 4 kittens. De 4 kittens gaan binnenkort weg. Verder zou ik het leuk vinden om wat leuke/gezellige mensen te leren kennen in de buurt om misschien in de toekomst ooit eens mee af te spreken en dan eens een stukje te wandelen of wat leuks te gaan doen. Op mijn profiel kan je een beetje vinden wat mijn interesses zijn. Stuur gerust een privé bericht als je hier uit de buurt komt of dezelfde interesses hebt. 

Groetjes,  Priscilla

(De twee op de foto zijn < Kees & Benny >

Kwam er na een tijdje achter dat de rechter een vrouwtje bleek te zijn. 😂) 

6 reacties

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 7 mei 2023

Hee, ik kom uit Hoogeveen, maar Groningen is niet zo heel ver weg :p

Ik zou het leuk vinden om te kletsen 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 7 mei 2023

Heb je net een privé berichtje gestuurd

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 8 mei 2023

Hee! Ik woon zelf in Noord-Holland, maar reis iedere week op en neer naar Groningen. Mijn vriendin woont daar en heb daar ook wat mensen leren kennen via haar :). Hoe vind je de stad?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 8 mei 2023

Oh hey, wat grappig dat je hier wekelijks bent. Vind de stad altijd wel gezellig en druk. Ben er zelf niet heel vaak maar als ik er kom vind ik het zeker niet erg. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 10 mei 2023

En wat vind jij van de stad? 

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 3 juni 2023
P.Jisoo schreef:

Hoi, ik ben 23 jaar en ben een tijdje geleden verhuisd van Zuid - Holland naar Groningen en vroeg me af of er hier nog mensen zijn die hier in de buurt wonen. Op dit moment woon ik samen met mijn vriend en 6 katten waarvan 4 kittens. De 4 kittens gaan binnenkort weg. Verder zou ik het leuk vinden om wat leuke/gezellige mensen te leren kennen in de buurt om misschien in de toekomst ooit eens mee af te spreken en dan eens een stukje te wandelen of wat leuks te gaan doen. Op mijn profiel kan je een beetje vinden wat mijn interesses zijn. Stuur gerust een privé bericht als je hier uit de buurt komt of dezelfde interesses hebt. 

Groetjes,  Priscilla

(De twee op de foto zijn < Kees & Benny >

Kwam er na een tijdje achter dat de rechter een vrouwtje bleek te zijn. 😂) 

Heyy wat leuk dat je je hebt aangemeld! Ik heb binnenkort een kamer in Groningen en zal daar dus ook voor school vaak zijn. Lijkt mij leuk om je te leren kennen :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen