Skip to main content

Voorstellen Noa 20 jaar

• 12 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 240 × bekeken

Noavb
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 5 reacties

Hoi,

mijn naam is Noa en ben sinds corona veel minder sociaal en heb nauwlijks vrienden. Het lijkt mij super leuk om weer nieuwe vrienden te maken en contact te krijgen met andere jongeren.

ik ben 20 jaar en vind het leuk om weg te gaan. Denk aan archieven activiteiten, terras of lekker naar de bioscoop. Ook ga ik graag op vakantie en lijkt het mij leuk om dit met andere te delen.

stuur gerust een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 reacties
  • 13 augustus 2023

Hey Noa! Ik vind het ook echt superleuk om naar de bios te gaan, heb je het laatst nog goede films gezien? Er zijn natuurlijk heel wat goede uitgekomen dit jaar :)

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 13 augustus 2023

Nou dat is goed. Ik ben ook op zoek naar iemand die geïnteresseerd is in bioscoop en uitstapjes. Ik vind het ook leuk om de taal te leren. Als je geïnteresseerd bent, aarzel dan niet.

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 23 reacties
  • 13 augustus 2023

Hoi Noa,

ik ga graag ook naar de film, alleen heb ik ook niet veel contacten om dit mee te doen, en zou dat graag ook willen uitbreiden.

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 16 augustus 2023

Hoi Noa. Ik ben Jacob, 22. Ik ben zelf ook op zoek naar nieuwe vrienden om leuke activiteiten te doen.
Ik ben afkomstig uit Gendt, omgeving Lingewaard, Gelderland.
Als je intresse hebt mag je me altijd een pb sturen 👍🏼

• 0 reacties
  • 16 augustus 2023

Hey Noa,

Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe vrienden, het lijkt mij superleuk om jou te leren kennen. 

Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen