Skip to main content

Voorstellen Nika 20 Almere

• 17 juni 2024
  • 5 reacties
  • 292 × bekeken

WaggelEendje
Forum|alt.badge.img

Hii :) 

Mijn naam is Nika en ik ben 20 jaar. Ik ben op zoek naar mensen in de omgeving Almere om leuke dingen mee te doen en hechte vriendschappen mee op te bouwen. Ik ben nieuw op dit platform dus weet nog niet helemaal hoe het werkt. 

Ik vind het lastig om op mensen af te stappen en moet altijd even opwarmen in het begin. Als ik eenmaal opgewarmd ben kan ik heerlijk kletsen. 

Ik hou van dieren, films kijken, shoppen, leuke dingen doen (uitstapjes) en ik sta open om nieuwe dingen uit te proberen😊

Dus als je zin hebt om met mij te praten stuur mij dan vooral een berichtje. 

Groetjes Nika 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6

Hi nika. Wat leuk om je bericht te lezen. Ik ben danielle,18 jaar en kom toevallig ook uit almere!

Mocht je het leuk vinden dan kan je mij een privebericht sturen😁😁

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 17 juni 2024

Hii

ik heb je topic in een andere categorie gezet en een passende titel gegeven.

zo kunnen leden je makkelijker vinden.

als je vragen heb hoor ik het!

X Wendy 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 juli 2024

Hoi nika,

Ik ben Shanice en wil je graag leren kennen ik woon niet in Almere. Ik heb er wel gewoond, maar woon in Amsterdam.als je wilt kan je een berichtje naar mij sturen. Ik ben trouwens 21 jaar.

Liefs Shanice 

Jolie
Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 24 augustus 2024

Hoi, 

Ik ben Jolie, ik woon ook in Almere, ik vind nieuwe dingen doen soms lastig en heb daarom ook weinig contacten. 
Als je ooit wat wilt doen moet je even een berichtje sturen. 

van Jolie

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 25 september 2024

Hoi Nika, ik heet Noa. super leuk om jou te leren kennen. Ik vind het ook lastig om sociale contacten te zoeken met mensen. Ik woon zelf ook in Almere. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag van je.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen