Skip to main content

Voorstellen Niek 29 omgeving Goirle

• 6 september 2022
  • 4 reacties
  • 90 × bekeken

Niek
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 1 reactie

Hallo.

Ik ben Niek, 29 jaar en ik woon in Goirle, Noord-Brabant.

Helaas is mijn relatie een paar dagen geleden stuk gelopen, en zit ik er op dit moment helemaal doorheen. Ik heb eigenlijk sinds mijn jeugd al bijna geen vrienden, ook nooit gehad.

De laatste 3 jaar heb ik mij zo gefocust op mijn relatie (want die was perfect voor mij) waardoor ik sociaal niet meer bezig ben geweest.

Op dit moment heb ik eigenlijk maar 2 vrienden, maar die hebben natuurlijk ook hun eigen leven.

Daarom zou ik graag in contact komen met nieuwe mensen, en graag wat nieuwe vrienden maken die ook echt tijd hebben voor elkaar. 

Hopelijk kan ik hier wat leuke mensen ontmoeten!:)

Bedankt voor de moeite om dit te lezen, en hopelijk tot snel.

Groeten, Niek.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 september 2022

Hey Niek. 

Liefdes verdriet is echt .... ik kan er over mee praten helaas. Op deze manierben ik 3 jaar geleden ook bij join us gekomen.  

Wat zijn je hobby's? En wat doe je in het dagelijkse leven?

Niek
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 6 september 2022

Hi Nick.

Wat vervelend dat je ook zo iets hebt meegemaakt!

Hopelijk ben je er wel weer helemaal bovenop gekomen.

Als het aan mij had gelegen had ik de rest van mijn leven doorgebracht met haar, was zij de moeder van mijn kinderen geworden.. 

Daar komt ook nog bij dat ik eigenlijk geen vrienden heb, de afgelopen dagen alleen maar thuis zit omdat ik me depressief voel, slecht eet, weinig slaap, slecht drink en het niet meer trek..

Qua hobby's vind ik normaal gesproken eigenlijk alles leuk wat actief is, of wat met reizen te maken heeft.

Bedankt voor je reactie Nick!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 7 september 2022

Hi welkom! 

Wat vervelend om te horen! Hopelijk leer je hier wat nieuwe mensen kennen! 
Wat voor reizen heb je zoal gemaakt en heb je nog op de planning staan? 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 7 september 2022

Haai Niek!

Allereerst goed dat je hebt aangemeld hier. Je bent vooral niet de enige met jou situatie. Voor mij was dat ook de reden dat ik mij heb aangemeld bij Join-Us 1,5 jaar geleden. 

Blijf vooral actief hierop. Ik weet niet of je bekent bent met Discord? In ieder geval hebben wij iedere week op de Woensdag een digitale hang out op onze discord server waar je bij aan kan sluiten. Ook zijn er zeker meerdere evenementen in real life waar je ook voor kan aanmelden. 

Ik ben ook wel benieuwd wat voor reizen je leuk vind om te maken! Zelf ben ik echt van het treinreizen door Europa. Ik ben meerdere keren alleen afgereisd naar Duitsland en Belgie. De rest staat nog op de planning :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen