Skip to main content

Voorstellen Natasja 24 Jaar Den Bosch

• 24 juli 2023
  • 7 reacties
  • 288 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal! 

Mijn naam is Natasja en ik ben 24 jaar oud. Ik woon in Den Bosch en studeer momenteel Biology aan de WUR. Sinds een paar dagen ben ik nieuw op deze community. De laatste tijd voel ik me eenzaam en heb ik behoefte aan contact met nieuwe mensen. Ik zou het leuk vinden om samen te kunnen kletsen over dagelijkse dingen, afspreken of samen naar een festival te gaan. Ik hou van planten, natuur en het lezen van romantasies. Ik ben ook liefhebber van games zoals COD, Apex Legends en RDR2. Ik heb een hamster en een luipaard gekko waar ik erg gek op ben (en een hele kamerplanten verzameling).

Als je geïnteresseerd bent om contact te hebben hoor ik het graag!

Groetjes, Natasja

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Jorrit
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 18 reacties
  • 24 juli 2023

Hey Natasja! Ik las je bericht en ik dacht dat is toevallig. Ik kom namelijk uit een dorp in de buurt van Den Bosch en ik studeer ook aan de WUR (Geo-Information Science). Je mag mij een berichtje sturen als het jou leuk lijkt 😄

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 25 juli 2023

hey natasja 

Als je het gezellig vind om eens te chatten of te bellen stuur me een berichtje ik woon zelf wel wat ver van jou

Groetjes remco

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 26 reacties
  • 25 juli 2023

Hey natasja,

zelf kom ik ook uit de buurt van den bosch, ik zie dat je diverse hobbies hebt. Voel je vrij om te berichten als je wil kletsen.

Alyscaro
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 27 juli 2023

Hey Natasja,

Ik kom zelf uit de omgeving van Utrecht en het lijkt me leuk om nieuwe vriendschappen op te doen. Ik zie dat je diverse en gevarieerde interesses hebt.

Stuur me gerust een berichtje, dan kunnen we elkaar misschien beter leren kennen :)

Groetjes, 

Alys

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 12 augustus 2023

Het is goed om eerlijk te zijn en een beetje over jezelf te praten Welkom, ik ben ook nieuw hier

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 16 augustus 2023

Hoi Natasja, Ik ben Jacob, 22 afkomstig uit de omgeving Lingewaard, Gelderland.
Ook ik ben opzoek naar vrienden om leuke dingen mee te doen.
Mijn hobby's zijn fysiek bezig zijn onder andere fitness en wandelen.
Als je meer interesse hebt mag je me altijd een pb sturen 👍🏼

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 16 augustus 2023

Hey Natasja,

Per 2 oktober maak ik de overstap om in den Bosch te werken. Lijkt me erg leuk de buurt en omgeving te verkennen.

Ikzelf ben 26 jaar oud. Hou van sporten; hardlopen, fietsen, voetballen, sportschool. Daarnaast game ik graag (o.a. Apex Legends en de wens om RDR2 te spelen) maar met name co-op puzzle / party / horror games. Een film kijken op de bank of van een mooi feestje genieten doe ik ook erg graag!

Vanuit mij is er de interesse je te leren kennen en samen iets leuks te ondernemen. Zie graag een reactie van je tegemoet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen