Skip to main content

Voorstellen: Mitchell, 28 jaar, Maastricht

• 26 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 93 × bekeken

Mitchellvandenbosch
Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

mijn naam is Mitchell, ik ben 28 jaar en doe een educatieve module ( ik hoop dus binnenkort geschiedenis docent te zijn!) 

ik hou van geschiedenis, atletiek en sport kijken. 
Graag zou ik nieuwe vrienden en vriendinnen maken, ik ben pas door een break up gegaan en dat doet nog steeds pijn. Ik hoop dan ook dat ik hier nieuwe vrienden en vriendinnen kan maken om mee te praten en als het klikt ook af te spreken. 

ik hoop snel wat reacties te mogen ontvangen

groetjes,

Mitchell

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 27 oktober 2024

Hoi @Mitchellvandenbosch, ik heb je topic titel aangepast :)

Esra
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 27 oktober 2024
Mitchellvandenbosch schreef:

Hoi allemaal,

mijn naam is Mitchell, ik ben 28 jaar en doe een educatieve module ( ik hoop dus binnenkort geschiedenis docent te zijn!) 

Graag zou ik nieuwe vrienden en vriendinnen maken, ik ben pas door een break up gegaan en dat doet nog steeds pijn. Ik hoop dan ook dat ik hier nieuwe vrienden en vriendinnen kan maken om mee te praten en als het klikt ook af te spreken. 

groetjes,

Mitchell

Heey Mitchell,

Ik woon (helaas) niet in de buurt, maar het lijkt me wel heel leuk om te leren kennen! Ik hou ook heel erg van geschiedenis! Wat is jouw favoriete periode? Ik vind de eerste en tweede wereldoorlog heel interessant en de industriële revolutie.

Groetjes, Esra

Mitchellvandenbosch
Forum|alt.badge.img+2
Esra schreef:
Mitchellvandenbosch schreef:

Hoi allemaal,

groetjes,

Mitchell

Heey Mitchell,

Ik woon (helaas) niet in de buurt, maar het lijkt me wel heel leuk om te leren kennen! Ik hou ook heel erg van geschiedenis! Wat is jouw favoriete periode? Ik vind de eerste en tweede wereldoorlog heel interessant en de industriële revolutie.

Groetjes, Esra

Hey Esra,

wat leuk om te horen dat. Je ook heel veel van geschiedenis houdt! Heel interessante onderwerpen noem je daar! 
mijn liefde voor geschiedenis is begonnen bij de Eerste en Tweede wereldoorlog door documentaires te kijken en films. Ik vind dit dan ook zeker heel interessante periodes. Voor mijn scriptie heb ik echter geschreven over de Fronde. Ik vind dan ook de tijd van Franse monarchen erg interessant. Dus Franse geschiedenis eigenlijk met koningshuizen ( vooral koning Lodewijk de veertiende). Maar wat geschiedenis betreft vind ik eigenlijk alles wel interessant elke periode heeft zo zijn charme! Je mag me altijd een berichtje sturen of toevoegen op discord/ Social media/ whatsapp mocht je dat leuk vinden.

met vriendelijke groet,

Mitchell

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen