Skip to main content

Voorstellen: Mitchel, 23 jaar. Omgeving Zuid-Limburg. Wil graag mensen ontmoeten.

• 7 december 2024
  • 2 reacties
  • 70 × bekeken

Mpenders
Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal!

Ook al vind ik dit zelf best spannend (doe meestal niet zo veel online posten). Wilde ik graag toch mezelf even voorstellen. Ik voel me de laatste toch een beetje eenzaam en hoop dat ik hier wat mensen zou kunnen leren kennen!

Iets over mezelf: Ik ben een grote fan van koken, doe graag gamen op de pc (spellen zoals gta, baldurs gate). verder doe ik ook nog aan modelbouw, tuinieren en ben bezig met imkeren. Ik hoop vooral dat ik wat mensen kan vinden waar ik mee kan praten en misschien zelfs nog wel eens wat pc spellen mee kan spelen.

dankjewel voor dit berichtje te lezen en ben benieuwd naar de reacties 😁

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 7 december 2024

Hallo ​@Mpenders,

Welkom op de community!

Ik las dat je fan bent van koken. Welk gerecht vind je het leukste om te koken?

Mpenders
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 7 december 2024

Hallo ​@Annemarie ,

Dankjewel voor de welkom! Ik ben grote fan van de Aziatische keuken (vooral Indonesisch). en kook hier eigenlijk wel graag verschillende gerechten van, op het moment ben ik grote fan van Rendang.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen