Skip to main content

voorstellen: Melissa 22 omgeving Den Bosch

• 24 mei 2024
  • 0 reacties
  • 88 × bekeken

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5

Hi hallo! 

Leuk dat je er bent en dit wil lezen. Ik ben Melissa en 22 jaar jong. Ik heb al wel eens eerder een voorstel bericht gedaan, maar omdat er best wel wat veranderd is, dacht ik, laat ik even een nieuwe maken! 

Hoi ik ben Melissa en 22 jaar jong, zoals ik hierboven ook al zei. Oeps! Ik ben dol op fitness en ben vol bezig met afvallen het gaat gelukkig erg goed! Na het te horen krijgen van de ziekte van mijn oma en haar overlijden enkele maanden later ben ik wat minder mezelf. Ik merk dat ik mezelf weer terug aan het vinden ben. Dat lukt wel maar wel met wat hulp. Ik merk dat ik dat lastig vind om uit te spreken, maar ja wat maakt het uit! 

Ik ben dol op dieren, maar wel allergisch voor bijna alle dieren, echter maakt me dat echt niets uit en knuffel ik graag met dieren. Ik ben graag de Sims4 aan het spelen en bezig met koken en bakken. Ook ben ik graag met vrienden aan het afspreken om leuke dingen te gaan doen. Bijvoorbeeld naar de stad om wat te drinken, maar ook om wat te shoppen. Ik ben zelf niet zo van de festivals, dat is me te druk. Ik ga volgende maand wel voor het eerst naar een concert van Guus Meeuwis en volgend jaar naar Susan en Freek. Ik ben heel benieuwd hoe ik dat ga ervaren.

Graag kom ik wat meer in contact met mensen om vriendschappen te sluiten. Ik werk momenteel bij de Jumbo als leidinggevende op de kassa afdeling. Ook doe ik vanuit de Jumbo een opleiding niveau 4 Retail manager. Ik ben dus soms wat druk, maar ik maak graag tijd vrij voor een gezellig babbeltje! 

Je mag me altijd een bericht sturen op Discord. Mijn gebruikersnaam is xMelisje. 
Maar mocht je geen Discord hebben, mag je me hier op de community ook altijd een bericht sturen. 

Wie weet spreken we elkaar snel. 

Liefs,
Melissa

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen